overrumplet Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Dette er min baby nr. 2, men vi har fått et nytt problem: Han brekker seg skikkelig 1-2 ganger daglig. Det kommer ingenting opp. Det ser ikke godt ut. Han gulper litt også, men det er annerledes, for da kommer det jo noe ut, og det ser ikke så vondt ut. Og han er ingen storgulper. Er det vanlig at disse små brekker seg sånn? Vet at det KAN være tegn på sykdom (refluks, pylorusstenose), men kan det også være helt ufarlig og gå over? Han er ganske fornøyd ellers og sover og spiser fint.
overrumplet Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2010 Han er forresten 3, 5 uker gammel.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Min ble forkjølet og brakk seg da pga slim og sånt. Men babyen din er kanskje ikke forkjølet heller?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Det har alle mine gjort, vet sannelig ikke hvorfor?har aldri fått svar på det. men med minste jenta her er det nok en bivirkning i fra medisinen hennes :-\ du bør nevne det neste gang du er på kontroll for å utelukke sykdom.
lykkelig-mamma:-) Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Det gjorde han første min hele tiden fra fødsel av..noen dager opptil flere ganger...helt sikkert ikke noe å bekymre seg for.. Jeg tenker at d kanskje er litt gulp som er på vei opp men så svelges d igjen... Gutten min var helt frisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå