Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei! Jeg skal prøve å forklare så det ikke blir så langt det her. En venninne av meg gjennomgår en medisinsk abort nå,det har hun nå gjort i 25 timer,ja det er sant,25 timer!! Jeg tok jo en medisinsk abort selv,noe som tok ca 7-8 timer,noe som jeg vet er normalt,også å vente litt lengre enn det. Men 25 timer, skal de ikke gjøre noe annet da,utskraping? Jeg var hos henne i 13 timer igår,men da hadde jeg døgnet og var så sliten til slutt at jeg måtte dra hjem å sove inatt,mens kjæresten hennes ble hos henne. Jeg har nå hørt fra henne imorgest,da har hun fastet i natt og imorgest,for de må KANSKJE ta en utskraping. De går helt utrolig tregt fram, og hun er jo fullstendig utmattet, jeg har aldri hørt om at en medisinsk abort skal ta så lang tid før det er noe galt..de har ikke utført noen tester på henne,eller noe sånn. De har bare kommet inn og ut å gitt henne nye tabeletter (for å sette igang) ja,det er vel omtrent 8 ganger de har gjort det nå. Er det noen som vet hva som er rett å gjøre her? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141539273-trenger-hjelp-her/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå