Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 vi skulle egentlig hode prøvingen gående.. men, pratet med søstra mi på tlf i går (ingen som vet at vi prøver).. hun fortalte meg om ei venninne av henne, som fikk ei datter i jula 08... bursdagen til jenta ble GLEMT av alle rundt dem, pga alt som hendte ellers.. så nå er vi enige om å vente til april :-)
Beibi2014:) Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei... skjønner godt tankegangen din... Men ville bare si at jeg har bursdag 1 juledag... Aldri blitt glemt, tvert i mot alle husker meg siden den er i jula... Også mange har fri så det er topp for meg å feire i jula.... Selv når jeg var liten var det utrolig koselig med bursdag i julen, mine foreldre sørget for at det var min dag:) Når det kommer til skole har dette gått veldig fint, ( bare dysleksi) men det har ingenting med at jeg er født sent på året. Jeg har gjort det veldig bra på skolen...... Ikke meningen her å forandre din mening:) Tenkte bare det var greit å fortelle om:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 takk :-) vi har jo fortsatt tid til å tenke på det, har ikke fått "tante rød" enda.. så vi får prate litt mer om det :-) setter bare pris på svaret ditt da :-) har mer å gå ut i fra da :-)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Vi kommer ikke til å hoppe over prøvinga i mars. Hvis ikke spiren sitter nå så får jeg eggløsning rundt den 29 mars og hvis den sitter da så blir terminen rundt 22 desember. Det spiller ingen rolle for oss og vi kommer til å gjøre alt vi kan i forhold til bursdagsfeiring. Jeg ser ikke problemet, men skjønner de som hopper over denne mnd. Personlig vil jeg ikke gå glipp av en pp da det kanskje er akkurat denne mnd vi får spire.. Hvem vet om man må gå i lang tid før en spire sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå