M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er i min 12, men tror nok det minst blir 13:-( Dere som har mange pp'er bak dere, er dere bekymret? Kjenner jeg av og til blir litt bekymret. Men vet jo at maaaange prøver mer enn 12 pp og likevel er friske:-)
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 1 pp.. men bare den alene har satt meg på tampen.. gråter for ingen ting, og frustrasjonen tar helt over.. føler det bare er dritt.. blir prøvere i april igjen, men blir jeg like ille da så stopper vi å prøve prøve, legger bare folat og prevansjon på hylla da.. så får vi bli gravid når vi gjør det..
Alyssa Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Nå i mars er det 8. Håper så inderlig denne måneden (som alle andre måneder..) Føler jeg blir nesten litt desperat.. Har en gutt fra før, og da gikk det på første forsøk. Hadde ikke trodd det skulle gå like raskt denne gangen også, men nå begynner jeg å bli utålmodig.. Ser og hører om gravide "overalt"! Men for all del, kan ikke klage, har jo uansett fantastiske, lille gutten min=) Lykke til=)
Dotten Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Har sluttet å telle, men har vært prøver på nr 2 siden august 2006.......!
Gjest iliis Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Har sluttet å teller. Over et år iallefall. Men er i 3 pp etter mensen kom tilbake:)
Carina har to små gull Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Er nå i 9 pp. Hadde en dødfødsel i uke 19 i februar i fjor. Og hadde en MA i uke 8 i november. Er lei...
Smurfeline87 Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Huff, blir trist av å høre om alle som sliter Unner virkelig ingen å ha det fælt.. Er bare i 1.pp selv, men kanskje greit å høre at det ikke går så lett for alle som for de rundt meg, for da er det ikke så uvanlig om det kommer til å ta litt tid for oss og..
MiraculixGRAVID Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Fem, snart seks, år uten prev, men aktiv prøver de siste tre mnd. Var prøver på BIM -06, men trengte en laang pause. Nå prøver vi igjen..!
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 ble prøvere i jan -10. altså 2 pp. er ikke gravid, å går da inn i 3 pp. men har enda ikke fått mensen så da kommer man seg ikke i gang. skulle begynt å spotte mandag og fått tr onsdag. men ingen tegn! tar på psyken å være prøver, blir jo helt hysterisk, har aldri blitt så lei meg for å ha kluss med en syklus før. men dette kan ta tid det er jeg innstilt på nå
Lille diamant Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Regnet meg frem til at vi har prøvd 5 pp, selv om jeg sluttet på pillen desember-08. Grunnen til at vi bare har prøvd 5 pp er at samboeren kun er hjemme annenhver mnd, og de 5 pp er altså de mnd det har klaffet med eggløsning når han var hjemme. Så hadde jeg en antatt tidlig SA allerede i januar-09 (fikk kraftig TR 13 dager på overtid), ble så gravid igjen i juni og mistet i august...og nå har jeg hatt/har jeg en ex.u.. Så sånn sett så har vi jo ikke strevd så lenge som mange andre, men det har vært 3 dårlige utfall de gangene det har blitt en befruktning.. Så vår neste pp blir i april nå kroppen min trenger en pause rett og slett.
Vi2+1?19 pp Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Er i den 8 pp. Var forberedt på at det kanskje kom til å ta tid, men blir mer og mer utålmodig:(
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Er i 24 pp med resultat av 2 MA og 1 SA. Første MA mistet jeg tvillinger i uke 12, andre MA mistet jeg en spire i uke 10, deretter en tidlig SA i uke 5 - testet svakt positive tester i over 1 uke før TR kom brått og brutalt. Har gått på fire doble pergokurer uten resultat... Er dritlei :( Har jo en jente på 4 år - så det har jo gått bra før!!! Skikkelig utolmodig og dritt lei ja Har TR på andre dagen, så er sikkert mer nedfor enn ellers i syklusen :/
Storebror til to :) Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 12pp og en SA i september 09. Ganske lei nå :-( av å lese... IKKE GRAVID. uansett hvor lenge jeg stirrer blir det aldri GRAVID
Lillemy36 Skrevet 5. mars 2010 #15 Skrevet 5. mars 2010 Hei;-) Er i 3pp, er veeeldig utålmodig allerede så jeg skjønner veldig godt at dere som virkelig har prøvd lenge er både lei og fortvilet. Vi får krysse fingrene for at 2011 er året som skal klaffe for oss:-)
Spire2013??? <3 Skrevet 6. mars 2010 #16 Skrevet 6. mars 2010 Hei Hei. Har egentlig prøvd siden februar i fjor, men er i 3 pp etter at TR kom tilbake med normal syklus. Lykke til alle sammen, håper spiren sitter for alle snart.
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 Går inn i 10. pp nå... men hadde nettopp en SA så blir jo 1. pp etter den da... Jeg har vært gravid før, men hadde en "MA" i uke 18 da (han utviklet seg ikke slik han skulle og døde i magen min pga det). Det er snart tre år siden så nå begynner jeg å bli veeeldig klar for å bli gravid igjen!
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mars 2010 #18 Skrevet 7. mars 2010 Vet du hva. Jeg har helt mistet tellingen. Har prøvd siden august -08 avbrutt av 2 MA'er
-L-07-1ma-10 Skrevet 7. mars 2010 #19 Skrevet 7. mars 2010 Er i 3pp viss ikkje TR kjemme snart! 3 dagar over og neg test i dag! Har eit barn frå før på 3 år.
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #20 Skrevet 7. mars 2010 Jeg er i min 6 pp.. Jeg vet at det er mange her inne som har flere pp , men blir så lei meg når TR dukker opp. Skal ha mesen tirsdag 09.03. Men får håpe at hun ikke kommer på besøk denne gangen!!!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 7. mars 2010 #21 Skrevet 7. mars 2010 Vi er på vår tredje nå. Det er forferdelig trist å lese om de som sliter, og må bruke lang tid på å få det til. Stå på vakringer, en dag så sitter den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå