Beibi2014:) Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hei.... Vi skulle egentlig ha pause i noen mnd, jeg var utrolig preget av prøvingen. Det tok litt overhånd med pliktsex testing el osv. Begynte i ny fantastisk spennende jobb, la folaten på hylla og har hatt en romantisk tid med mannen min:) Igår feiret vi mannens bursdag med deilig middag ( roastbiff og vin)... Når vi gikk for å legge oss spurte han om jeg ikke skulle hatt tantebesøk.... Jeg regnet litt på det og fant ut at jeg skulle hatt ikm tirsdag.......veldig regelmessig 28 dgr. Oj, hovedgrunnen til pausen var jo nye jobben...... Ingen symptomer på noe som helst, hverken graviditet eller tantebesøk........ har kun jobbet i to uker og det er litt stressende, noen som vet om stress kan utsette tanten litt? Uansett blir jeg jo veldig glad om jeg skulle være gravid og har ved jobbintrevju vært åpen om at vi snart skal ha nr to.... ( men kunne jo ventet litt kanskje) Tenker også mye på at jeg ikke burde drukket alkohol og spist rødt kjøtt igår.......
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 stress kan påvirke tante rød ja... men, det er jo ingen fasit i om det er forsinket TR, eller om du er gravid nå.. teste kanskje? eller vente en ukes tid?
Beibi2014:) Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Ja skal kjøpe en test idag, tar den om jeg ikke får tantebesøk i helgen.... Det har jo vært mye stress også. Så kanskje ikke så rart den lar vente på seg:) Men det er jo veldig typisk at jeg blir gravid nå når jeg ikke prøver.... Passer ikke veldig bra, men blir verdens lykkeligste om det skulle være en liten spire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå