cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hei,ville bare samle oss alle pergojenter under ett her inne der vi kan holde kontakt,dele erfaringer å slike ting:) Har selv hatt en dobbel pergokur,å er akkurat ferdig me miss TR for siste gang på leeenge håper jeg;) så er nå i pausemnd min,å denne gangen skal jeg ikke lage terror for meg selv mellom EL og IKM,for skal jeg holde på slik som sist så blir d psykolog til slutt på meg..hehe. Men utenom det har jeg stressa lite etter en MA med tvillinger i fjor februar,men nå kjenner jeg at lysten er Meget sterk å vil så utroli gjerne bli mamma..mer enn noe annet<3 men sleng dere på da jenter;)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Her var det stille ja. Jeg er litt etter deg i syklusen jeg da Jeg hadde EL for 4 dager siden så jeg går nå inn i den verste perioden...og sliter litt med å ha troen for å si det slik Har hatt litt for mange skuffelser til det merker jeg Men det blir vår tur også...
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 hei;) ja huff prøv å tenk minst mulig på det,tror jeg er det aller beste både for deg selv å andre rundt deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå