happygilmore Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Etter å ha brukt ClearBlue fertilitetsmonitor i to måneder klaffet det. Tok to billigtester i dag, strekene poppet opp med en gang. Måtte jo bare ta en digitaltest; gravid Er to dager til IKM, så bare 3 uker og 5 dager på vei. Merkelig følelse! Tror det liksom ikke... Symptomer: - ømme brystvorter - stikninger/strekninger nede i magen ganske hyppig - småkvalme - ekstra sulten - ekstremt trøtt, kan sove døgnet rundt - skiftende mage - fort sliten, andpusten - lyst på mat jeg vanligvis ikke vil ha - tørst - tisser oftere - mensenmurringer i rygg - mer utflod enn vanlig mellom el og ikm - tett i nesen (Alt dette behøver jo ikke være graviditeten, men det er altså ting jeg har lagt godt merke til den siste uka ) Babystøv til hele gjengen kommer fra meg! ************************************************
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer med spire i magen :-D det gikk fort! Kos deg med voksende mage
mov:) Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 heihei!!! Gratulerer:) som å lese om meg selv,har også brukt clearblue sin fertilitetsmonitor i 2 måneder, og etter 2 måneder klaffet d:) tok test i dag, og er gravid jeg også,4 uker og 1 dag på vei:) vi er så heldige:) LYKKE TIL!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer begge to! Skulle gjerne blitt med dere inn på 1.tri, men den gang ei :-) Lykke til!
happygilmore Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk, alle sammen! Dette er herlig Krysser fingrene for snarlig klaff for alle dere andre mov:) - da kan vi ta følge inn på 1. trimester, da. Gratulerer så mye!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 GRATULERER SÅ MASSE:-) Så heldige dere er;-)
Schrødingerkatta Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Grattis så mye med mirakel i magen :-) Klem fra
Smurfeline87 Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 GRATULERER så artig når det endelig går som man ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå