Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet om privatklinikker i Porsgrunnsområdet eller evt. i Vestfold som utfører ultralyd av egglederne?? Vet bare om Oseberg Medisinske klinikk på Nøtterøy.. Jeg bor selv i Porsgrunn. Tenkte kanskje å gjøre dette privat dersom jeg må vente lenge på time innen det offentlige,..

Men har noen fått utført dette hos vanlig gynekolog? Eller må man på sykehuset? Ringte min gynekolog tidligere i dag for å sjekke, og der sa de at jeg måtte få henvisning til sykehuset fra fastlegen. Synes bare det er litt rart at ikke gynekologen kan gjøre dette..

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141537751-ultralyd-av-egglederne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du sjekke egglederne må du til laparoskopi. Jeg var selv til det på sykehuset i porsrgunn for 2 dager siden. Da må du få henvisning av gyn eller lege. Mest vanlig er vell gyn.

Hos en gynokolog kan du få ultralyd av eggstokkene. Men egglederne er mer avansert, så det er dagkirurgi. ( les på nettet; kikkhulsoperasjon).

Jeg måtte ikke vente lenge i det hele tatt. Tok 2-3 uker fra jeg var hos gyn (Jolanta Majak i Skien- veldig flink!) til jeg fikk time til lap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...