Gå til innhold

Huff, ikke positiv lesning:-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i noen artikler inne på "bli gravid", at fertilliteten gikk ganske så drastisk ned fra 35 års alderen...., så oddsene er ikke på min side, eller er på tur å bli dårligere. Det var ikke positiv lesning!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. huffda lillemy75. Skal aldri ta til oss alt vi leser. Det er desverre ganske mange her inne som ikke får det til selv om fertilliteten er bra og alderen ung. Så ikke gi opp håpet av den grunn.

Lykke til.

Er selv i 12pp nå.

Skrevet

Dette gjelder ikke for alle ;-) Min mor var 41 år da hun ble gravid med første lillebroren min og det var i første pp! Og så kom lillesøster-spiren uplanlagt 9 måneder etter fødselen til lillebror ;-)

Har også en venninne på 36 som ble gravid på første pp så det kan jo absolutt hende at det går kjempebra for deg :-P

Håper det var litt oppmuntrende ord i hvert fall :)

Ønsker deg lykke til med prøvingen!

Skrevet

Nei vi får håpe på det....ennå noen mnd til jeg er 35 år, får håpe det klaffer før den tid;-);-)

Skrevet

Lykke til, til dere også:-)

Skrevet

Tror nok ikke fertiliteten forsvinner brått og plutselig den dagen du blir 35.

Håper ikke det iallefall. Gjør den det har jeg bare 1,5 mnd på meg. Blir 35 i midten av april.

Lykke til

Skrevet

Ikke tenk på det før du har prøvd! Jeg var 38 og 41 da jeg ble gravid med mine 2 minste på 1. og 3.pp:) Så for noen spiller det visst ikke så stor rolle dersom syklusen og kroppen er igang...Ikke novits i å bekymre seg på forhånd;) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...