Gå til innhold

10KG ned.. foooort :)?


Påtidemedentil

Anbefalte innlegg

Uten bare trening heeeele tiden!! =P

 

Heii.. Noen som har prøvd noen av de shake'ene som man skal gå ned av?

1.2.3 GO osv..

 

Lyst å prøve det, vil ned 10 kilo.. Går litt turer om dagene, men vil ned fortere.. så lurer på om dere har noen andre råd enn TRENING :)??

 

Vær serriøs da :)

 

skal ned 10 kilo til sommeren.. å det er ganske snart!! HJelp.. Hva anbefaler dere!! Jeg er så utrolig glad i sjokolade !:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe hokus-pokus... dessverre...

 

Prøv å spis litt krom mot søtsuget. Pass på å spise bra med fiber og proteiner, så holder du deg mett lenger og søtsuget blir kanskje litt mindre.

 

OG: det går an å venne seg av med sjokoladespising! Man blir fort avhengig!! Det er verst den første uka uten sjokolade, så glemmer man det litt!! :D

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med lavkarbo burde det få ganske fort. :)

 

Ketolyse.no

 

eller

 

lavkarbo.no

 

Les litt, kanskje det er noe for deg :) Anbefaler det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen problem! men for all del glem shakes og lavkarbo!! du tar av deg fort og kommer nesten garantert til å legge alt på deg igjen iløpet av ferien;( tull!

har gått ned 0,8-1,2 kg pr uke selv:

'spise 250kcal ca hver 3 time

'drikke vann og light

'trene 3ganger i uka

'opuntia+ tabletter 4x om dagen mot søtsug (herbalvital.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive at man nesten garantert går opp igjen etter lavbarbo blir for dumt. Har ikke gått opp 1 gram,og jeg sluttet på lavkarbo for 1 år siden. Og har ikke akkurat levd et sunt liv etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med denne "stoffskiftedietten"??? slanking.org(tror jeg det var) Har aldri prøvd den..men har bare lest om den...veldig streng og varer 13 dager.Skal vist nok hjelpe deg ETTER selve kuren. Skal ikke gjentas før tidligst 2 år etter forgje kur og skulle du spise noe som ikker er på lista så må du avbryte kuren og ikke prøve igjen før etter 6 mnd..Høres jo veldi sært ut,men som sagt har aldri prøvd,bare lest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja prøv ketolyse.

Jeg gikk ned 5 kg første uka så 1 kg uka etter:)JIPPIIII:) Og alt søthunger forsvant,men minuse var at jeg begynte drikke pepsi max igjenn da:/

 

Men måtte stoppe der pga av at jeg prøver å bli gravid,har hørt at en ikke skal gå i ketose når en er gravid iallefall.

 

Har endeli funnet min slankekur,gler meg til jeg kan starte på den igjen:)

 

Søk på ketolyse.no

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke legge om kostholdet og få noe varig?

 

Hokus pokus kurer fungerer ikke. Da kommer kiloene like fort på igjen.

 

Meld deg inn på vektklubb.no.

da får du er livsstilsendring og går ned på en riktig måte.

 

Trening kan man ikke komme unna, man må bevege seg og spise sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ketolyse er en fin kur:) jeg kjenner mange som har brukt den og ikke gått opp i vekt igjen.. jeg gikk opp pga graviditet men både faren min og veninna mi spis masse skit og går ikke opp noe etter kur slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

ang sjokolde. begynn med å heller spise 2-3 små biter av den mørkeste sjokoladen som finnes:) ikke så godt,så du spiser ikke så mye;) funker iallefall på meg! nå spiser jeg sjokolde stort sett når mensen er på vei,og da går det i mørk sjokolade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...