Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg fikk bekreftet hos legen at jeg hadde en SA ganske tidlig (var ikke mer enn 6 uker, kanskje mindre siden graviditetstesten ikke slo ut før nesten 2 uker etter ikm..). Det er en minimal sjanse for at det er en exu, skal ta en hcg-prøve til i morgen for sikkerhets skyld. Men uansett så blødde jeg veeeeldig mye natt til tirsdag og tirsdagen og i går blødde jeg litt, og i dag bare "spotter" jeg litt... men jeg fikk beskjed om at jeg kunne blø i inntil 2 uker?! Det ser jo ut til å ha stoppet nå, er det et dårlig tegn? Har vel blødd mindre nå enn jeg pleier ved en vanlig menstruasjon.. Noen som har opplevd lignende? Og hvor lang tid tok det før dere begynte å prøve igjen? (Lurer på om jeg skal se på dette som en slags mens og så el-test som vanlig?)
Alba44 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har ikke noen svar på dine spørsmål for med meg har det vært motsatt. Måtte i dag til sykehuset etter blødninger i nesten 4 uker. Vi vil nok vente til vi event. prøver igjen. Trøsteklem.
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Huff, jeg leste akkurat innlegget ditt Alba35... fikk helt vondt av det, må være ille at det tar så lang tid Sender deg en stoooor trøsteklem tilbake
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 jeg hadde en SA når jeg var 4+5. Begynte med brunlig spotting fredag og gikk over til friskt blod lørdag, hvor jeg blødde hele dagen. Søndag var det litt brunlig spotting og mandag var det over.
lunaluna Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde en SA 5+1, startet om natten med sterke smerter og mye blod, den påfølgende dagen blødde jeg som en kraftig mens før det begynte å avta utover neste dag. Etter 3 dager var det mest spotting som gikk litt frem og tilbake med brunlig utflod i ca en uke. Jeg har regnet SA en som første dag i syklusen og hadde eggløsning på dag 17/18. Vi prøvde igjen med en gang og er veldig spent på hva resultatet blir. Det sies at eneste grunnen til å vente er hvis du sliter psykisk eller fysisk etter SA (og at det er vanskelig å fastsette eksakt termin..) Hvis dere er klare er det bare å sette igang igjen. Det sies jo at man er veldig fertil etter en SA, min kropp har vanskelig for å restituere seg etter SA en og jeg føler meg fortsatt gravid- det tror jeg er gode tegn på at kroppen vil ta imot en ny spire! Lykke til!!
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Jeg blødde i ca 7 dager og 3 dager med spotting. Jeg mistet i uke 6. Gynekologen sa til meg at jeg skulle anse første blødningsdagen av SA som første mensdag og at eggløsning ville komme ca 14 dager etter dette, av og til noe senere pga SA. Hos meg kom eggløsningen ca 14 dager etter første dagen jeg begynte å blø. Vi prøvde med en gang igjen, men uten hell. Gynekologen min sa og at det ikke var noe i veien med å prøve igjen med en gang om det var det vi ville selv! Lykke til videre å stå på
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Tusen takk for svar :-D Da blir det prøving for oss denne måneden også! Tror jeg skal begynne å el-teste fra dag 10 ca så skulle jeg vel være trygg på å ikke bomme på el :-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 første SA blødde jeg i uker var da 7 uker når jeg mista, andre gang blødde jeg i 3 uker og var da 9 uker da jeg mista. blødde mye 1 uka begge gangene og så var det bare brunt i 1-2 uker, måtte bruke bind selfølgelig.
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 høres fælt ut å blø så mye :-/ jeg har nok vært heldig for her gikk blødningen over veldig fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå