Cybele Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Bilder av el-tester tatt med morgenurin 10 dpo og 11 dpo. Neg g-test 10 dpo. Beklager den elendige bildekvaliteten, la ut flere bilder av samme testene, sånn at det er håp om å bedømme noe som helst, dårlig oppløsning på mob.kameraet;) Tok også el-test i går ettermiddag og i ettermiddag. Disse testene var svært negative, dvs svak testlinje. Stor forskjell på testene tatt morgen og de tatt kveld (gadd ikke ta bilde av ettermiddagsresultatene, alle hhar jo sett en neg el-test nok ganger =D). Livmortappen er hard og igjenplugget. Hadde el-slim i bøtter i uke sju, opphørte helgen 20.-21.feb., og etter dette har jeg vært rasende, kvisete og grinete, mine faste pms-symptomer (stakkars, stakkars mann).Ikke hatt slim etter dette, kun hvit, tørr utflod. Pleier alltid ha rikelig med el-slim når jeg har el, samt at tappen plier å være myk og åpen. Den ene el-testen på bildene er bittelitt mindre positiv enn den andre. Det rare er at den "mest" positive ble tatt i går, den som bare er neeesten helt positiv ble tatt i dag morges. IKM søndag Jeg skjønner ingen ting Jenter, hva skjer? =) Vanlig med høyt LH-nivå nærme mens? Vanlig med falske positive el-tester? El nå uten slim (er i så fall første slimfrie el;))? Ville ikke en g-test også vært pos om dette var indikasjon på graviditet? Jeg dååååner av spenning Fatter ikke hvorfor jeg bestemt meg for å tisse på en el tst i går morges. At den skulle bli knakende positiv hadde jeg ikke sett for meg. ÅÅÅÅ Noen som har opplevd positive el-tester opp mot IKM og så fått mens like etterpå?
Cybele Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2010 for å s bildene må dere trykke på navnet mitt og gå inn på siden min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå