Gå til innhold

Jeg er feit og bekymrer meg for barna mine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange her skriver så mye om fete barn. Blir lei meg jeg, for jeg er selv fet og vil ikke at mine skal ende opp som meg!

Jeg forsøker å gi de et normalt forhold til mat. De spiser fisk minst to ganger i uka feks, har sukkerfri bhg osv osv. Brus og godis gis ikke ukentlig en gang. Spiser hver 3-4 time, rugbrød, vann, lettmelk, ja jeg kan ramse opp i fleng...

Men jeg ser jo det at jeg ikke har noen magre unger - de er glade i mat! Så hva gjør man da? De er bare 2 og 3 år gamle, men jeg uroer meg uansett og synes dette er veldig vanskelig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig at barn på 2-3 år er litt godt i stand, Men har du selv et normalt forhold til mat? Dersom du bekymrer deg for mye syns jeg du skal ta kontakt med fastlegen, kanskj han/hun kan henvise videre. Men jeg tro ikke jeg ville bekymret meg for mye, bare kosentrer deg om fortsette med et godt og variert kosthold og aktiviteter nå de ikke er i bhg (helgene) Dersom du ser at utviklingen går feil vei, kan du jo vurdere å ta kontakt med fastlegen.

Skrevet

jeg er slank, men har "lubne" barn på 2.5 og 4 år. Tror nok akkurat det er helt normalt. Jeg og mannen min var aldri noen spinkle barn selv, men er nå slanke begge to. Så lenge du gir dem et godt kosthold så kan du slappe helt av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...