blond og blid straks fødeklar Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Er kvalm og sulten på en gang! Føler at jeg må spise hele tiden, men har ikke lyst på noe som helst! Litt slitsomt, men er jo ganske selvforskylt dette her... Pluss at det er tredje gangen, så jeg burde jo vite godt hva jeg gikk til:)
Nat27 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Sliter md det samme her, du.. Blir kvalm hvis jg blir sulten og ikke spiser nok, men blir samtidig kvalm hvis jeg spiser...Sliiiiitsomt! Siden maten bare vokser i munnen min har jeg funnet ut at innimellom blir jeg like mett av et glass o`boy. Ikke spes. sunt, men what to do??
tulla<3sep2010 Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 melder meg lett inn her jeg å! blir så kvalm at jeg kaster opp om jeg ikke spiser jevnlig, men går jo rundt å er små kvalm hele dagen.. usj, selvforskyldt er det jo, men likevel ikke noe morro! eneste jeg har funnet ut som funker er cola! jeg er jo egentlig ingen brus drikker, men siste ukene så har det gått endel siden det er det eneste som funker.. Har gått over til zero nå å prøver å ta bare litt å litt å drøye det så lenge som mulig for å få i meg minst mulig.. men er ikke lett.. jaja, bra det kommer noe godt ut av det til slutt hvertfall!
blond og blid straks fødeklar Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 Ja det går jo over etterhvert da! Jeg har slått meg litt på wasa knekkebrød, sånne ferdigsmurte. De pakkene er veldig greie å ha med seg overalt, og de hjelper ganske bra.
♥Axinija♥ Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Samme her nat26!!!!! O`boy gjør jammen susen i forhold til mye annet! Drakk et stort glass for en time siden, og det holdt jaggu kvalmen unna...nå merker jeg at jeg er på tur til å bli uvel igjen, men da tror jeg det blir et nytt glass! Jeg var overhode ikke dårlig da jeg gikk med sønnen min, men det er for over 7 år siden og med en annen mann...kan vel ha noe med saken og gjøre!
Oppnedx2 Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 slenger meg på denne! jeg spiser mer enn normalt nå, men alikevel føler eg meg "kvalmsulten" rett etter maten er svelt. Her kommer kiloene til å rase på med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå