Mamman til AM&JS Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Altså en barnehage hvor det er dyr som hester, katter, sauer, geiter etc?? Ville dere latt barnet deres gå der??
Zitro Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Ja, helt klart! Bare synd jeg har barn med astma og allergi for dyr så derfor kan ikke mine gå i en slik...
Renate :-) Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Kanskje ikke når dem er helt små men helt klart fra barnet er noen år ja!!
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Absolutt, er jo helt topp å la barn få være sammen med dyr og de lærer hvordan man skal behandle dyr tidlig.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Ja! Skulle ønske at det fantes en slik barnehage her vi bor - men den gang ei... Virker som et kjempeflott bhg.alternativ!!
melkekua™ Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Det blir mer og mer populært med gårdsbarnehager :-p Jeg hadde gjerne sett at mine unger hadde gått i en sånn bhg hvis det var en i nærheten.
trillemamma Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har barn nummer 2 i gårdsbarnehage nå, det er ikke uten grunn at vi velger samme barnehage igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå