Gå til innhold

Orkdal

Heldig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat fra Orkdal, men skaptrønder, teller det...:-) ?

Jeg også er i rugefasen, hatt permisjon i 1 uke allerede, og tiden flyr unna! Føler meg egentlig litt trist over at graviditeten snart er over. Blir mest sannsynlig siste gangen jeg får oppleve dette.

Men, enig i at det skal bli spennende å snart gå over til neste fase. Det er jo da livet begynner! Sist gang hadde jeg fokusert så mye på graviditet og fødsel, at jeg ikke var forberedt på livet med en liten baby. Nå vet jeg heldigvis litt mer hva jeg går til, så håper å få tatt livet litt mer med ro.

Gøy å høre at det er flere som nærmer seg fødsel. Vi får holde hverandre oppdatert i tiden fremover!

...jeg syntes det var trist å tenke på at jeg ikke skulle få flere etter nummer tre, men denne gangen kjenner jeg at "verket er fullendt" og at å få fem uansett hadde vært for mye! Jeg har jo allerede fire barn å ta meg av, og med fem barn ville jeg nok føle at jeg kom til kort i mange situasjoner!

Penger og tid kan kun brukes en gang, og med unger er det å ha tid til hver enkelt kjempeviktig for å kunne føle at man gjør en god jobb som mor! Sånn føler iallfall jeg det! :-)

Nå skal jeg bli "ung og sprek" igjen og ikke være en sliten gravid sofagris! ;-)

Har vi økonomi til det, skal jeg jobbe litt mindre i årene framover, og nyte disse flotte barna vi har fått!

Å få barn er alltid å ta en sjanse, så nå håper jeg bare at denne siste fødselen går like bra som de tre første, og at gutten som kommer er sunn og frisk!!!!!

Hei

Sokner til Orkdal, men har valgt å bruke St Olavs.

Hører til i distriktet :o)

Har nr 4 i magen, var så uheldig å miste vår lille nr 3 i uke 30 for 11 mnd siden, så dette sv skapet er jeg på sv skapspenger fra uke 10. Ikke lov til å jobbe.

Blir laaaaange dager, og tid til mye grubling.

Er kommet til uke 12+6 i dag og klar for UL og duotest i morgen.

Føler meg ikke gravid i et hele tatt, etter uke 11 fikk jeg energien tilbake og kvalmen forsvant, nå er jeg bare litt trøttere enn til vanlig.

Frisk og rask dame på 40 år :o)

Godt å se det er flere modne i trøndelag her inne, ønsker dere lykke til videre.

• 5 uker senere...

Det høres tøft ut å miste barn, særlig så langt kommet som 30 uker!

Jeg er i uke 41 nå, tamt egentlig, å se det stå "uke 41", trodde babyen skulle vært ute for lenge siden, forrige baby kom tidlig i uke 37....denne er nok mer bedagelig anlagt.

Det er med mer æresfrykt man bærer fram sitt fjerde barn, vet ikke om det er alderen eller erfaring som gjør det..... Skal bli greit å komme over i neste fase og ha fødselen bak seg!

Lykke til du også,cmoi! :-)

Annonse

Jeg har fått en liten gutt, og det er bare så herlig!!!! :-)

Han har foreløbig vært så rolig og grei at det er et under, håper det fortsetter slik!

Storesøstrene er på alle måter glade for lillebroren sin og veldig opptatt av han! :-)

Snakk om idyll, du! :-)

Nå skal dette nytes til det fulle! Denne uka er spesielt god, for mannen min har fødselsperm og vi nyter gode dager sammen mens de to eldste er på skole og tredjemann i barnehagen!

Godt med myk start,- det kan vel komme dager som krever sitt også, med fire barn!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...