Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Skulle hatt mens på tirsdag, men bare såvidt brunlig utflod (har regelmessig 28-dagers syklus). Følt noe på kroppen over en uke, brystene har vokst og er ømme. Samboeren min sier han ser forskjell i størrelse og farge over brystvortene. Har i over 1 uke kjent murringer, øm korsrygg og gått mye på toalettet samt veldig emosjonell (men slik er jo mens-tegn også??). Negativ CB digital både lørdag og vanlig CB på tirsdag. Leverte i dag urinprøve hos legen fordi jeg syntes det luktet sterkt av urinen min, og har gjort det over 1 uke. Ba de samtidig ta gravi-test. Både urin og grav.test negative. Oppblåst og murringer/stikninger også ikveld, spesielt på venstre side. Er det andre som ikke har fått positivt resultat før etter uke 5-6???
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Har ikke opplevd det selv, men vet jeg har lest om andre her inne som har testet positivt først lenge etter ikm.... Kanskje hvis du har EL sent i syklusen så tar det jo en tid for egget å feste seg og avgi hcg...? Hvis du ikke får mens iløpet av helgen ville jeg bedt legen om blodprøve for å måle hcg-nivå og evt stigning mandag og onsdag... Lykke til - krysser fingrene her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå