Gå til innhold

Hva har du gjort som har gjort andre glade i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gjort noen gode gjerninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått sønnen min til å le mange ganger, + tatt meg av han hele dagen for at samboeren min skulle få gå ut med kamerater. Så, jeg har vel gjort noe for å glede to personer! ;) Sånn er dagene nå for tiden.. Ikke det helt store på gang her i gården, men familie er kos da :-)

Skrevet

Ingen som vet om dette, men jeg fant fire feilplasserte brev i min mors postkasse. Måtte se på et kart og klarte å finne fram til riktige postkasser. Følte dette var ganske snilt av meg :-) Særlig ettersom jeg er høygravid.

Skrevet

Tja kjørt søstern min på kurs, servert middag til henne og alle de andre i huset her. Vært på spesial forretning å kjøpt utstyr for en jeg kjenner... Ellers svært lite utover det vanlige :)

Skrevet

Brukt masse tid sammen med sønnen min, vi har kost oss sammen i hele ettermiddag, mens sambo har jobbet overtid.

Til den slitne mannen min som snart kommer hjem har jeg nybakte brød i ovnen, så jeg gleder sannsynligvis ham også:)

Skrevet

Unngikk å rævkjøre bilen forran meg i morges som stoppet fordi en bil med en lekker kvinne i skulle ut ifra en garasje... Regner med at han setter pris på det, det gjorde sikker kvinnen også slik at hun slapp å stå i kør for å komme ut...

Ellers så har jeg gledet barna mine litt og gledet meg selv masse...

Skrevet

Har vært på kafe med 4-åringen min og kjøpt is:) Dagens (ukens) høydepunkt for henne det:)

Skrevet

Min samboer var så sliten etter middag og frustrert over en dårlig melding vi fikk angående huslån, så jeg tilbydde han å legge seg så har jeg gitt begge ungene kvelds, fått de i seng og ryddet stua. Han sover enda :)

Skrevet

Ja, faktisk!

Har tatt intiativ til en innsamlingsaksjon til ei narkoman jente som ikke får dekket rehabiliteringshjem 2 år av kommunen. Det koster en halv million, og familien fortviler. Har ringt til avisa og varslet at nå starter vi en innsamlingsaksjon, og oppfordrer alle til å bidra.

Familien hennes ble veldig glade for at vi ville stille opp (vi hadde en del med henne å gjøre før hun havna utfor). Håper at dette fører til det som er målet til syvende og sist - at hun blir rusfri og får seg et godt og trygt liv igjen :-)

Skrevet

Jeg har ringt og skrytt av læreren til sønnen min, og gitt en pose med hjemmebakte cookies (som ble knallgode, om jeg skal si det selv) til en gammel nabo. Jeg har laget middag( ungenes favoritt: fiskepudding) og dessert (!) til hele familien, og så har jeg gledet meg selv ved å ta en pause fra bøkene og se på Mash midt på dagen ;-)

Skrevet

Jeg har bakt kake for mamma til en begravelse, og vi deltok i begravelsen til glede for noen i familien det gjaldt. (de sa i alle fall at de satte pris på det) Ellers har jeg rydda på kjøkkenet til glede for mannen min som har hatt kjøkkentjeneste lenge pga tung graviditet for meg, og lillegutten min ble veldig glad når det var jeg som tok bad og legging i dag, for det har også vært pappaen sin oppgave en stund. Jeg var i god form i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...