Gå til innhold

Gir arbeidsavklaringspenger rett til foreldrepenger?

Rosa Mirabella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går også på arbeidsavklaringspenger...før hadde jeg rehabiliteringspenger og de gir som du sier ikke rett til foreldrepenger..ei heller yrkesrettet attføring og midlertidig ufør som går under den samme gruppa nå..og fra 1 mars heter det arbeidsavklaringspenger så hvor finner du opplysningene om at man får foreldrepenger? Lest litt rundt på NAV`s sider og der står det at alle disse tre ikke gir rett til foreldrepenger...?

http://www.nav.no/page?id=328

Dette fant jeg i dag! Og der står det at perioder du har mottat arbeidsavklaringspenger er likestilt med arbeid når det gjelder retten til foreldrepenger! Det er jo helt fantastisk :) !!! da blir det ikke økonomisk krise likevel..

• 2 måneder senere...

Annonse

Hei, opptjener man sykepenger av arbeidsavklaringspenger også? Er selv under dette nå fra mars, før var jeg på yrketsrettet attføring. Min helse er ikke bra selv om jeg klarer å gjennomføre min utdannelse ut juni. Står uten jobb, og vanskelig for å få. Hva skjer så med meg? Nav kontor et grusomt, og jeg orker ikke tanken på å ringe dit en gang.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...