Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 I såfall, hva synes du om de? Tenker ikke på pris, for det har jeg allerede skjekket, tenker mer på dekning, osv... Bor ikke midt i noen storby, så trenger et abonnement med god dekning. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hva slags abonnement har du nå da? Disse selskapene leier enten nett av netcom eller av telenor, så du har akkurat samme dekning som med en av disse. Ellers er jeg fornøyd med onecall. Ikke verdens kjappeste kundeservice, men henvende seg på mail går kjempefint, og du får ordentlige svar og hjelp. Jeg sparer mye på å ha onecall i forhold til telenor, hver eneste mnd:) Du vet at telepriser.no er en fin side å sjekke hvem som er rimeligst for deg? Hvis ikke er det lurt:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Nå har jeg djuice nonstop, vet ikke om det heter det nå lenger engang, men det er hvertfall sykt dyrt... Har skjekket telepriser, og der ble Ludo og OneCall anbefalt, derfor jeg spør etter erfaringer med de her Vet at netcom har helt elendig dekning her hvor jeg bor, men OneCall bruker heldigvis ikke netcom sitt nett da. Så det ble OneCall på meg HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Hei. jeg hadde ludo, nå har jeg one call. One call er noe billigere ved bruk innenlands men suger i utlandet både med dekning og pris. Fikk ikke mottatt sms osv. Tragisk. Angrer på at jeg byttet. elendig mtp nettbutikken også. Står at de har varer men får ikke. Ringer så sier de at det er utsolgt. Endte med at jeg kansellerte hele ordren. Når de skulle sende simkortet når jeg byttet abb. gikk det nesten 2 mnd og jeg var da uten tlf siden det andre ble stengt etter en viss tid. Dem "sendte" meg nytt sim 3 ganger.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Jeg måtte bytte ut One Call med noe annet da det var dekningsproblemer overalt. Jeg bor i Oslo. Samtaler ble kuttet hele tiden. Jeg ringte One Call etter en stund og spurte hva dette var, hvorpå de svarer at jeg må ha et eget sim-kort til min telefon. Fint at de ikke har opplyst om dette tidligere tenker jeg, men bestiller sim-kort. Når det kommer, blir det ikke noe bedre og jeg må bytte til noe annet. I 2010 skal man ikke være nødt til å bli kuttet i samtaler fordi det ikke er dekning midt i Oslo sentrum. Da betaler jeg heller noen kroner ekstra, for et såpass irritasjonsmoment er ikke til å leve med, man prater mye i telefonen. Jeg hadde også problemer med å sende meldinger, måtte ofte prøve å sende meldinga flere ganger før den ble sendt.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Jeg bruker one call, før så hadde jeg netcom. fikk regninger på mellom 800-1500 i mnd, og nå.. maks 200 kr i mnd. som oftest bare 70-80 kroner.. sjokkerende.. så jeg er veldig fornøyd med oonecall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå