Gå til innhold

Pergotime - og jeg har....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...... absolutt ingen bivirkninger. 1. dag trodde jeg at jeg hadde fått hetetokter. Helt til jeg fant ut at en pasient hadde bedt om full guff på termostaten. I dag trodde jeg at jeg hadde fått synsforstyrrelser... Helt blendet inne i en tunnell. Men det var bare solen som skinte i øynene før tunnellen. Sove gjør jeg hele natta. Og jeg som var så redd for alskens bivirkninger.. Nå håper jeg de gir resultater, men får vel vente litt på det. Har bare tatt pillene i 3 dager enda.

Lykke til alle dere andre her inne, med eller uten hjelpemidler..... ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!! Jeg skal prøve pergo hvis det ikke blir noen spire i løpet av de to neste pp'ene så da er det hyggelig å høre om positive erfaringer med det ;-)

Krysser fingrene for at du får en liten pergo-spire! =)

Skrevet

Hadde vørt kjekt om vi holdt oss litt sammen har også begynt på pergo. Har tatt pillene i 4 dager. Blir spennende for oss å se om det lykkes denne pp. Er 12 pp for oss nå og hadde en SA i september. Har dere prøvd lengde? Vi har en på 3 fra før. :-)

Skrevet

Har forresten ikke heller hatt noe bivirkninger og var ganske redd for dette. spes kvalme. det er jo det verste. hehe

Skrevet

Det hadde vært kjekt med en egen Pergo-link :o). Jeg begynte Pergo på dag 5. Er på dag 7 i dag, skal ta dem t.o.m. lørdag. Legen min mener EL bør komme mellom dag 12-16. Skal ta CB digitale ELtester for sikker hets skyld. :o)

Skrevet

Jeg begynte også på pergo dag 5 og skal ta siste imorgen tidlig :-) Skal ta CB digital jeg også, tenkte å begynne å teste på dag 9 eller 10. Er en del som sier de får el tidligere med pergo så har begynt å teste på dag 10 og bare fått negativ så positiv på dag 8 pp etter.

Skal lage en tråd for oss jeg :-)

Skrevet

E akkurat ferdi me første mensen etter første doble pergokur:)

merka egentlig lite til den,litt kvalm å hetetokter men det kom noen dager etter jeg var ferdige å ta tablettene.

Ellers bare sykt ømme brystovorter etter EL,ble større å veldig stive.

Ellers ingenting,så er veldi fornøyd med det. Bare håper virkeli spira kan sitte snart,ett år sia MA med tvillinger så begynner å bli litt utålmodig nå:)

lykke til pergodamer;) å veldi fint å ha en pergotråd for oss her inne:)

Skrevet

Eg tok en enkel pergo kur sist syklus, merket ingenting av den:) men fikk ikke store nok egg til å få sluppet di. eneste eg fikk ut av den kuren var en cyste som sprakk:) nå tok eg di første 2 tab på min dobble pergo kur:) glede meg til resultat:)

Skrevet

Kjekt å utveksle erfaringer. Ser det er en link til her inne ang. EL. Jeg tar siste pillene i morgen tidlig. Tenkte egentlig å begynne å teste etter EL på da 11, men tror jeg begynner på e.middag søndag (dag 10) for sikker hets skyld. Får ikke mannen med i loppekassen hver dag, så da kan det være kjekt å vite sånn ca når det gjelder som mest. ;O)

Skrevet

Hei hei:)

Skal begynne med enkel pergo kur på søndagen. Har prøvd å få barn i snart 15 mnd nå, men veldig ustabil mens det første året etter p pille slutt. Har tatt hormonprøver og de er helt fine, og under innvendig ul ser alt bra ut. Var hos gyn igår, å fikk resept på pergo. Hurra! :) Heldigvis for meg, så fikk jeg mensen dagen før, noe som gjør at jeg kan begynne på kuren allerede søndagen! Er skikkelig spent, og håper på spire så fort som bare det :). Lei av å vente nå! Har dere prøvd lenge før dere fikk pergo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...