Gå til innhold

Nå er jeg veldig letta :) oppdatering..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var det termindato for den jeg mistet i august, og det er bursdagen min idag, og derfor tenkte jeg at jeg snart må få noen gode nyheter..kan ikke alltid være så uheldig vel?

Så ringte opp til sykhuset for å få svar på hcg-målingen fra igår, og den hadde jammen meg sunket fra 32 til 14! Så nå er jeg så veldig letta og glad..da er det håp om at kroppen ordner opp i dette selv! :)

For dere som ikke vet det, så har jeg mest sansynlig ett svangerskap utenfor livmoren..så har gått her i min egen verden de to siste ukene og ikke hatt det så veldig bra.

Men idag skal jeg nyte det flotte været, samboeren min og ikke minst feire bursdagen min med mine aller nærmeste :D

Sender en stor klem til alle de som har støttet meg og visst meg omsorg i disse tunge ukene, og ikke minst, tusen takk for at dere er så fantastiske! #smask#

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det var kjekt å høre lille diamant! Du fortjener virkelig at det ordner seg nå! Ha en super feiring, og GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

Åååh, det var godt å høøøøre, Lille diamant!

Og GRATULERER MED DAGEN!! :D Så deilig at du kan kose deg og slappe av i dag!!! :D Endelig!!

Ha en fantastisk feiring, og spis litt ektra kake/snop/is eller hva det måtte være du får og har lyst på! Hehe. Har lov når det er bursdag :P

*stoor klem*

Skrevet

Åååååh, så bra at du slipper mer styr nå! Nå ordner kroppen i dette selv og så får du bare prøve å se fremover. Har selv en exu bak meg som ikke var noen hyggelig historie, så nå ble jeg veldig glad for å høre at dette ordner seg!

Ønsker deg en fin bursdag og så må du ta vare på deg selv og så håper jeg virkelig at du snart har en sterk og fin spire på rett plass igjen snart:)

Stooooor klem

Skrevet

Det var gode nyheter, Lille diamant! Så bra!!!

Gratulerer masse med dagen og lykke til videre!

Mange klemmer fra

Skrevet

først: GRATULERER MED DAGEN!!! :-D

er jo synn at det gikk sånn, men.. det er jo bra kroppen fikser opp på egen hånd :-D

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :D

Og masse lykke til videre!

Skrevet

Så godt å endelig få noen gode nyheter:) (Sånn tross alt mener jeg...)

Ha en fortsatt super bursdag!

Skrevet

Gratulerer med dagen, Lille Diamant. Ønsker jeg en fin dag og ny spire snart....

Skrevet

så bra da diamanten,godt at kroppen ordner opp slik at du kan gå videre etterhvert å neste gang krysser vi alle fingra for at spira sitter trygt å godt i 9 lange goe mnd:)

GRATULERE så masse med dagen,håpa du får en kjempeflott å fin dag:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...