Gå til innhold

Sitter å lengter tilbake til BIM.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sluttet på pillen og er akkurat ferdig med mensen..så..kan bli spennende, selv om jeg prøver å ikke verken glede meg eller være spent..da blir det nok lenge å vente! :) Hihi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til =)

Skrevet

Lykke til.

Høres fjernt ut for meg, piraten er nok for ung enda :)

og når jeg tenker meg om skal vi vel bare lage en selv..samma det; masse lykke til BetsyBoo

Skrevet

Dere er nå hyggelige, takk skal dere ha! :) Junior her er ikke akkurat så stor han heller, men vi vil ha dem tett så det hadde vært gøy om det klaffet! :) Tenk, mannen er helt gira han, han vil visst helst ha en til i neste uke.. :P Hva mener du, Rampongi, med at dere bare skal lage en selv? :)

Skrevet

Jeg mener at vi skal bare ha en unge, eller aller aller helst adoptere en til (men vi vil ikke gifte oss). Så jeg regner egentlig med at piraten blir enebarn :)

Skrevet

Ah, sånn ja.. :) Nå vet jeg ikke av hvilke årsaker dere vil adoptere, men syns det er en flott tanke! Alt for mange barn der ute som skulle hatt et ordentlig hjem! :) Masse lykke til til dere og! :)

Skrevet

åååh så koselig. Lykke til.. (jeg fødte for to mnd siden og savner det alerede.) Elsker og være mamma men, graviditeten og fødselen var så utrolig.. Så blir ikke mange år her før snuppis får søsken..

Skrevet

Tusen takk! :) Savner egentlig ikke den siste tiden med såre ribbein og et digert overheng, men den første tiden var utrolig fin! :)

Skrevet

Det ventes her også.

14 mnd siden jeg fikk igjen mens etter fødsel,men ser ikke ut til å skje noe.

Lykke til!!!

Skrevet

Uffda, så kjedelig dollypopp! :/ Håper virkelig ikke det går så lenge, og at deres sitter snart! ;) Lykke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...