Gå til innhold

bok fra legen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kontroll idag hos legen, etter at jeg var ferdig og ventet på blodprøver og bt måling var det tydeligvis ei annen gravid som holdt på med det.. Så sykepleieren spurte om hun hadde fått boken, og da sa hun at hun fikk den sist..

Skal jeg å få bok egentlig? hvilken bok er det? ble så opptatt av og overleve blodprøven at jeg glemte å spør;)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg fikk bok på min første kontroll forrige uke. Min var delt slik at den ene delen var til mor og den andre til far.(en slags reklame bok hvis du skjønner?) Det står beskrevet uke for uke osv. Man kunne også skrive i den selv. Er bare å spørre etter den neste gang =)

Skrevet

Jeg var også hos legen idag. Han spurte om jeg hadde fått boken,og det hadde jeg ikke!! Men kom tomhendt ut fra legen,så vet ikke om han glemte å gi meg den?! Men det er nok den boken hun opp forbi sier,for den fikk jeg i sist svangerskap:) Men han sa det hadde kommet en helt ny nå,så jeg venter enda i spenning på boka;)

Skrevet

Svangerskapsboken 2010-2011 heter den :)

Det er egentlig en litt hyggelig bok.

En del for mor, og en del for far.

Praktiske opplysninger. Ukes oversikt, samt at det er skrevet ned litt om hvordan mødre og fedre har det, og føler seg i løpet av et svangerskap :)

Bare å spørre etter den hos lege, jordmor eller på helsestasjonen.

Behøver ikke time. Bare å stikke innom :)

Skrevet

tusen takk for svar:) ble så nysgjerrig på hvordan bok det var.. men da skal jeg stikke innom neste gang når jeg går forbi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...