Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet???

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om navnet Thorbjørn/Torbjørn? Vi leter et guttenavn...kjæresten min kom med dette forslaget. Pappa'n hans het det, men døde da kjæresten min var 18 år. Jeg syns det hadde vært koselig å kalle opp etter han og tror det ville bety mye for kjæresten min. Datteren min heter Maja...

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141534990-hva-syns-dere-om-dette-navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Torbjørn er nydelig, maskulint og kan ikke bli feil !!

Torbjørn passer godt til Maja. Maja er da ikke et nytt navn det heller. Syns det gir søskenflokken et mer stabilt, og ikke så "moteflash" uttrykk, når du bruker navn som Torbjørn! Og veldig koselig mening bak det for dere, siden bestefar døde så tidlig også...

Torbjørn og Maja -syns det ser fint ut jeg.

Tommelen opp her! :)

Annonse

Takk for masse respons! Morsomt å høre hva andre mener :) Jeg har aldri sett på Maja som et moderne navn;) Og helt enig med deg der opp som syns Vebjørn også er et fint navn:) Thorbjørn er ihvertfall et av alternativene våre....så får vi bare vente å se om baby'n passer til å hete det ;)

Klem...

Torbjørn er et kjempefint navn og passer veldig godt til Maja!

Stødige, gamle og tradisjonelle navn begge to.

Maja har riktignok fått ett populæritetsoppsving de siste årene, men gjør det jo ikke noe mindre tradisjonelt for det...

Tanken bak er fin, og da det er oppkalling er det helt ok.

Generelt sett liker jeg ikke navnet Torbjørn, synes det er noe traust og gammelmodig, synes heller ikke det passer sammen med Maja, men smaken er som baken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...