Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 bare et par timer igjen nå, så får jeg vite om jeg har bestått fagprøven:O PANIKK-ingen vet jeg holder på med den, å må rope det ut til noen:p evaluering og raport ferdig skrevet- så da igjenstår bare igennomgang med sensorene:O IIIKKK:S
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Krysser fingrene for deg:))) gi oss en oppdatering da på hva svaret blir:))
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 tusen takk, jeg fikk BESTÅTT:D så da er jeg barne og ungdoms arbeider:D:D
storm i et vannglass Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Gratulere! håpe du har nån å feire med!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 jo takk, det har jeg;-) nå kan jeg endelig tørre å fortelle hva jeg har gjort:p hoho
suseduse Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Grattis Er selv i lærlingtida på akkurat samme fagområdet, g må spørre; var fagprøven vanskelig?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 tusen takk alle sammen, dette setter jeg pris på :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 16:02 ja å nei..vi har blitt veldig drillet på planskrivning under læretiden, å det fikk jeg igjen for nå!:-) det var en lang og utfordrende prøve,med en del rammeplan jobbing! Men, det er jo dette vi har trent så lenge på! tenk logisk og fornuftig, lær deg hva rammeplanen inneholder å ha litt selvtilitt ;-) så tenker jeg du klarer deg strålende:-) kjempe masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå