Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 forstår ingen ting.. hver menstruasjon, har det startet med masse blod (utbytting av 2 bind pr time første dagen!), slik har jeg hatt det helt siden jeg fikk tanterød på besøk første gangen! men, i dag for ca 1,5 time siden, oppdaget jeg "spott" dråpe på papiret når jeg var på do.. forstår ikke.. tengte det var "stillhet før stormen", la inn bind og fortsatte med husvask.. men nå.. fortsatt ikke noe mer tegn på blod eller tante rød nei..forstår ikke.. kan en menstruasjon forandre seg så brått, så tilfeldig? har ikke noe smerter i det hele tatt, har ikke en gang noe ala mensmurring lenger...
bunnie Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 høres mer ut som spotting... ta en graviditetstest du
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 gjorde det i dag tidlig, den var negativ.. er derfor jeg er så forvirra :-/
Gjest H to the Izzo Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Jeg ville ha ventet et par dager og så tatt en til. Venninna min fikk ikke positiv test før en måned etter at hun ble gravid, og hadde dessuten mensen som vanlig i de tre første månedene. Kanksje det er det som skjer med deg også? :-)
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 hummm.. kanskje det.. har hvertfall kostet på meg to digitale CB og gjemt de bort i skapet mitt.. tenker at om mensen ikke kommer innen en månde, så får jeg ta en test :-)
Miss Snow Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Jeg hadde det sånn sist periode. Jeg skulle hatt mensen på en søndag, hadde bittelitt blod på onsdag, men det slutta igjen. På torsdag kom resten.. Absolutt ikke sånn det pleier å foregå hos meg. Jeg har aldri spotta eller noenting før.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 okey.. kostet på meg to CB i går, tok de på morgenurin i dag.. "ikke gravid".. så har nå slengt meg ned på soffaen med film og en bolle.. venter på at tante rød skal komme :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå