Ønskerbarn!! Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Er det noen som ser når jeg blir gravid? Jeg er født: 100892 og han 310890. Trenger du og vite noe mer om meg, bare si ifra:)
*SmurfeMamma* Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 før jeg åpnet innnlegget ditt følte jeg deg gravid i august.. ble litt usikker når jeg åpnet innlegget ditt og ser at dere begge er født i august... vet ikke om det var derfor august kom så sterkt til meg... men unasett jeg holder meg til august og tror dere vil få det til å klaffe i august.. kjønn får jeg ikke veldig tydelig, men heller litt mot jente, men der er jeg veldig usikker... lyhkke til:)
Ønskerbarn!! Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 tuusen takk:D Kan hende det er fordi at jeg og kjæresten min har tenkt og begynne og prøve rundt da! Jeg slutta med p-piller i overgår slik at jeg får normal syklus før vi skal begynne og prøve! Men får håpe dette stemmer, for det hadde passet heelt perfekt:D
Ønskerbarn!! Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 vet ikke om du kan se dette, men lurte på om du så noe om når jeg klarer og slutte og røyke?
Mamma til en<3 Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Hei.. Fikk en Mai/Juni jeg, så mulig du kanskje blir gravid da.. Men har en følelse av at det kan være noe annet jeg får opp rundt da, klarer ikke få opp så mye i kveld, så kan godt se på deg igjen en annen gang.. Trur kanskje du har greid/greier og slutte om/innen 3mnd.. Lykke til
Ønskerbarn!! Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 ååh, det hadde passa enda mer perfekt! Håper det går så fort da:D Håper du ser på meg igjen, om du ser noe annet, når jeg blir gravid/kjønn/forhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå