Hikken Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg vil ikke ikke ha bil!! Jeg kommer til å dævve! Åååå, bevegelse og trilling og mosjon liksom, faen heller! Og selvfølgelig rett etter at jeg solgte BEGGE tvillingvognene! Da blir det dagbarn på ryggen og frøken i simo hver gang vi skal ut! Hipp faens hurra! Gaaaaaaaaaaaaaaah!
Rampongi Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 hehe, du vil ikke ha bil, men du vil heller ikke gå? ¤klør seg i hodet¤ du kommer i allefall i verdens beste form med ikke å ha bil! Hipp hurra for den gode formen
Hikken Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 Jeg vil ikke IKKE ha bil ;o) Og ja, det er sant. Var i goood form før vi kjøpte Rorri, men savner ikke det å dra på butikken med simoen...
Hikken Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2010 Hahaha, jeg foretrekker å være miljøsvin :-P Neida, det har faktisk en del positive sider å ikke ha bil altså, men er jeg så innmari vant til å bare kunne slenge begge ungene inn i bilen og dra hvor vi vil! Bare det å dra i åpen bhg nå blir et mareritt med tanke på soving.. Rekker ikke å trille hjem med ungene før de sovner, og hvis den ene sovner i den ene vogna jeg har (siden jeg solgte de doble) våkner han garantert når jeg skal forflytte meg opp i leiligheten i 4. etg. Crap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå