Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 8 nå, og har blødd hver gang jeg er på toalettet siste uken. Ikke så mye hver gang, men det blir jo endel i løpet av uken- er det flere som har det slik? Jeg har nettopp ringt og bestillt time hos jordmor, men fikk ikke time før om 3 uker- men hun jeg snakket med sa jordmoren skulle ringe opp igjen, er det et dårlig tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg er 8+1 i dag, og har hatt småblødninger og brun utflod i snart to uker! Så hjertet slå på ul i dag!

Har du hørt noe fra jordmor? du kan jo event ringe fastlegen og spørre om henvisning til ul..

lykke til!! husk at blødninger ikke trenger å bety at noe er galt!!

Skrevet

Jeg snakket med jordmor i går da fastlegen ikke ønsket og hennvise meg videre, ei heller ta blodprøver.

Så fikk "kranglet" meg til en time hos legevakten på sykehuset og fikk tatt ul og blodprøver. Kom til en fantastisk snill gynekolog som kunne se hjertet slå på ul en, men at det dessverre er en truende abort. Jeg har derfor fått streng beskjed om og holde meg helt i ro og ikke løfte noen ting den kommende uken, for så og dra tilbake neste uke for ny ul og blodprøver.

Så det er fryktelig tøft og bare ligge og vente, MEN jeg har ikke hatt blødninger i dag- så jeg håper dette går over og at det blir et flott svangerskap. Jeg krysser det jeg kan.

Tusen takk for varme ord og tanker hopefullysoon:) Håper du får et flott svangerskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...