Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 mormors gamle tante het dette, synes det er pent, men kanskje for "tante nette" var så snill?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Det var fint Kjenner ei som heter Jonette, liker såne navn jeg da..litt gammeldagse, og fine.
prebs Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Tja...Til tross for at det er ganske likt mitt eget navn (eller kanskje nettopp derfor!), likte jeg det ikke så veldig. På den annen side: Jeg vil gjerne at flere gir barna sine sære navn, så jeg slipper å bære byrden alene - så kjør på!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Alette / Aletta er jo også et gammelt artig navn.. Men både jonetta og aletta høres litt ut so me p-pille merke, da.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Tonette er derimot et navn jeg kunne brukt på min egen datter.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Hehe, tonette høres mer horete ut enn jonetta...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Jonetta het oldemora mi, og søstra mi er oppkalt etter henne og heter Anette:) Elsker gamle navn, men akkurat Jonetta syns jeg ikke er så pent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå