BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 8 piller igjen paa brettet, saa er det slutt! -Og DA.....! Herregud saa spennende!!! (-og litt skummelt!)
Vår-tur-snart? Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Har akkurat tatt siste pillen på brettet, så samme spenning her!! Tenker begynne prøve om 1-2 mnd, men jeg er allerede spent og har begynt å glede meg! Utrolig spennende men skremmende også, ja...!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Herlig da! Vi skal are sette igang med det samme vi. Det maa jo vaere som aa vinne i lotteri om det skulle gaa med det samme uansett...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Ønsker dere masse lykke til! Dere får ei spennende tid foran dere
Vår-tur-snart? Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 I går fant vi ut at det ikke er noen grunn til å vente, så nå blir det å begynne prøvingen egentlig med en gang. Akkurat sluttet på pillen, så vi får se hvor lang tid det tar, er veldig spent på det. Håper selvfølgelig at det ikke tar så lang tid, men man kan aldri vite..
Jumpy Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Hei BarniHodet! Jumpy her. Jeg er faktisk 8 uker på vei!!! Helt utrolig. Har ikke skreket det ut til noen her inne, er ikke så aktiv på forumet, men da jeg tok en titt inne på det gamle MiK-forumet nå nettopp og fikk se tråden din der, måtte jeg bare gå å "finne deg" her inne. Vi har jo jammen en felles historie du og jeg For vårt vedkommende bare skjedde det til slutt. Ikke noe endelig dag der han var KLAR. Ble bare veldig lite bruk av prevensjon og da skjedde det utolig nok til slutt - var ikke noe veldig hektisk prøving heller, så det skal visst ikke så mye til dersom man først treffer Hurra. Nå er jeg trøtt, trøtt og trøtt. Har sovet nesten i hele dag siden det endelig er helg. Vi gleder oss til å fortelle familie og venner den store nyheten. Det er dessuten ganske slitsomt å holde det hemmelig på jobb, jeg er jo sååå trøtt og iblant ganske så uggen, selv om jeg tror jeg er ganske heldig og ikke er kvalm hele tiden. Et annet symptom jeg kjenner veldig godt er stikk i magen, er vistnok livmoren som strekker seg og vokser. Kan være ganske smertefult til tider. Ja, også flyr jeg på do hele tiden. Nå ønsker jeg deg ALT hell og lykke, håper det skjer fort. Så fantastisk at han endelig ble klar. Er virkelig glad på dine vegne. Stor klem
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2010 AA, JUMPY!!!! Herregud saa fantastisk!!! Gleder meg SAANN paa dine vegne!!! Saa spennende altsaa! Naa er det bare 3 piller igjen for meg, saa saa snart mensen etter det er over, ja da skal vi liksom sette i gang proevinga, er meningen. Greier liksom ikke helt aa "tro det foer jeg faar se det" med mannen min, saann som han har stritta imot i alle disse aar, og har liten tro paa at det her kommer til aa gaa saa bra, men hvertfall... Store steg for saanne som oss!!! Lykke til med graviditeten, og gratulere saa utrolig masse!!!!!!!! Kos deg alt du bare kan!!! Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå