magica fra tryll Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hvilken av dem er mest følsom for å si det sånn? Altså,-hvilken vil slå ut først ved en evt. graviditet tror du...
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Av erfaring så har strimlene fra billige-tester vært litt tidligere ute enn CB+, og CB+ slår ut litt tidligere enn CB dig. De super sensitive fra babytime.se slår aldri ut og er bortkastede penger.
magica fra tryll Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 Ok. Dersom det kommer en veeeldig svak strek på de billigstrimlene etter at de 5 min er gått, kan det stemme at testen er positiv da?.vet at det står på at det ikke er til å stole på, men sånn erfaringsmessig liksom....
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Ved veldig svake tester skal man vente et par dager og så ta en ny. Dette gjelder uansett merke. Hatt veldig svake streker på billigestrimler 2 ganger. 1. gang var jeg gravid, 2. gang var i går, så der vet jeg ikke enda. Ønsker oss begge lykke til ;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Vanskelig å si. Tror jeg hadde EL 2-2,5 uker siden, men ikke sikker. Hadde MA for 5,5 uker siden og ikke fått tilbake mensen enda. Vi gadd ikke vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå