Gå til innhold

Er så lei meg i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på syklus dag 38 i dag, nå har jeg fått negative el-tester også, selv om jeg har stikkinger i puppene, mensmurringer, økt hvit utflod, kvalme, trøtt, urenhud osv så føler jeg at det er sikkert ikke noe håpe får meg lenger, har ennda ikke fått mens da, tok hcg og hormonprøver i går,får svar på de i morgen, kjenner på meg at jeg får sikkert et negativt svar. nå synes jeg bare mens kan komme:( slik at jeg får en ny pp:`(

Videoannonse
Annonse
Gjest iliis
Skrevet

Slapp av og pust!:) Du får vente å se hva hcg og hormonprøvene viser. Ikke ta sorgene på forskudd. Kan jo hende det er mensen som er påvei?

Ellers kan det hende at egget ditt ikke får sluppet seg helt. At det ligger å ruger liksom.

Nå vet ikke jeg hvor mye tester ol du har vært igjennom. Men har du vært hos gynecolog å tatt invendig ul? Har du pcos? Går du på noen legemiddler?

Det er masse tiltak som kan blir gjort etterhvert!:) Og siden du allerede har en unge, så er du iallefall ikke steril!:) Kommer nok en spire snart skal du se:)

Klem

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Det høres rart ut, ja. Jeg har hatt cyster noen ganger, og da har mensen uteblitt. Når cysta sprekker kommer mensen endelig. Kanksje du har en cyste?

Da jeg ble gravid sist så var jeg sikker på at jeg ikke kunne være det, for jeg hadde en cyste da. Av en eller annen grunn trodde jeg ikke at man kunne bli gravid da. Da mensen ikke kom trodde jeg det var pga. cysta, men jeg var faktisk gravid.

Det er mye rart som kan være grunnen til at du ikke får vanlig mens, og graviditet er jo den vanlige grunnen. Uansett finner du sikkert ut av det snart.

Lykke til! :-)

Skrevet

snakka me lege kontoret i dag og fikk svar på prøvene. hcg var negativ så var ikke gravid, hormon prøvene var bra, men viste får mye progesteron som man får etter eggløsning. så legen trodde jeg kom til å få mens i løpet av neste helg, håper hun har rett.

har også hadd pcos før så vet hva det innebærer at cyster sprekker, vært borti det mange ganger. så er ikke det. ble kvitt min pcos da jeg gikk ned 63kg:) så har vært stabil i 2 år før dette skjedde nå, har ikke peiling på hva det innebærer en gang jo, men hvis ikke mens kom i løpet av neste helg skulle legen se på det. håper den kommer nå jeg:(

men er det normalt at får mye progesteron gir symptomer?

Skrevet

alt var bra på sist ul får 2 mnd siden, ingen cyster, osv. legen konstanterte at pcos har stabilisert seg, kan kalle kvittet seg med den, så klar den blir jo alltid der,men holdes i sjakk, med mat trening osv. ingen medesiner.

utrolig gla jeg har fått 1 barn i det hele tatt, det tok 7 år med han. å det er jo som sagt ingen selfølge å få barn, så utrolig glad i det barne jeg har fått. har vært gravid 2 ganger etter jeg fikk han men begge endte i SA. så klart det er mye følelser rundt dette.

synes ikke det er så lett å ta et pust i bakken fårtiden når det blir så mye tull.

har i allefall pms fortiden, ikke så kosli det heller:)

Skrevet

Uff, det er ikke noe særlig å gå sånn Aron. Man blir jo helt gal av all den ventingen. Ville bare sende deg en klem og håper nå endelig TR kommer og du får begynt på nytt igjen.

En ting til så utrolig utrolig flink du er som har klart å gå ned så mye. Jeg vil ned 10 kg, men klarer søren meg ikke. Har du noe oppskrift på hva du gjorde som kom gjerne med deg.

Lykke til, håper det blir din tur snart og selgsagt min også:)

Skrevet

Sender deg en stor klem ;) Håper din neste syklus blir bedre så du slipper all den ventinga og at du får den etterlengta spira di om ikke så alt for lenge :)

Stor klem

Skrevet

min oppskrift.. hm...

ting bynte da jeg var 18 år da jeg å min samboer planla 1 barn, sluttet på p-pillen og gikk opp 35 kg på 6 mnd:( samboer fikk vite at han hadde dårlig kvalitet og jeg fikk diagnosen pcos, vi havnet på barnløsavd inne i tr.heim, der fikk jeg beskjeden: du er for feit, slank deg så skal du få hjelp. ikke så lett å slanke seg, jeg gikk heller ennda 20 kg opp til.

til slutt etter 5 års prøving med å få barn, orket jeg ikke mere, gikk til legen å spurte om jeg kunne søke om å få en slanke operasjon, å det gjorde vi, fikk den 1,5 år senere, gikk ned 15kg før operasjonen.

hadde prøvd det meste med slanking osv, men endte bestandig det dobbelte opp.

3 uker før slankeoperasjonen gikk jeg på pulver diett på 1000kcal om dagen, veldig lite når en er vant til ganske mye mere:)

etter opr, så er det hard jobbing med mat å veske, trene,trene å atter trene. så en slankeopr er ikke enkleste utvei, men får min del var det den siste og den eneste.

takk carina81 får klemmen og dine ønskninger, håper du også får spiren din snart. stor klem tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...