Gå til innhold

Har vært på ul. Og kjønnet ble...

Anbefalte innlegg

... bekreftet fra sist! Det var altså en jente der inne. Var på Familieklinikken i uke 14 og fikk beskjed om at det var en jente da, men var selvsagt spent på om de hadde sett rett siden det var så tidlig.

Jippi! Alt vel med den lille. Suttet på totten og viftet med armene.

Deilig å se! =O)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var bittelitt nervøs jeg også. Så ikke at hjertet slo med en gang og kjente at hårene reiste seg litt. Er jo ikke så sannsynlig at det går galt nå, men er så ufattelig trist for de det gjelder. Heldigvis banket det som bare det. =O) Etter det millisekundet så var jeg rett over på kjønn i tankene. Merkelig hvor lite som skal til for å dra tankene fra noe viktig til noe som egentlig bare er på gøy... Fikk nesten dårlig samvittighet etterpå.

Heia Sommermage =): Vi har begynt å tenke på navn. Og jeg tror vi har bestemt oss... Men tenker at det betyr ulykke å si det før vi er helt enige... (overtroisk på mine gamle dager? Hi hi). Skriver inn så snart vi blir enige. =O)

Bakgrunn for navnet: Vi så en film sammen for mange år siden (8 år?) og etter filmen så sa jeg til Ole at "hvis vi noengang får en jente så vil jeg at hun skal hete... (det samme som hovedpersonen i filmen)". Jeg hadde glemt det, men mannen min minnet meg på det når vi ble gravide igjen. Merkelig for det navnet var ikke oppe forrige gang vi ventet barn... (hadde liste med både gutte og jentenavn før vi visste at vi skulle ha en gutt den gangen). Vi har foreløpig ikke noe alternativ til dette navnet i alle fall.

Ikke rart hårene reiser seg når en er usikker på om det er liv eller ikke, selv om det bare gjelder et millisekund. Har selv opplevd å spontanabortere, og fant det ut ved tidlig ultralyd. Husker jeg var så trygg på at jeg skulle se hjertet banke, også gjorde det ikke det... Men, nå kjenner jeg liv hver dag - og det er så koselig å moro!!! Føler veldig med de som mister nå ja.

Så koselig bakgrunn for navnevalget deres! Og, veldig ok å være så enige også;-) Vi har ikke bestemt oss for navn enda, og vet jo heller ikke kjønn enda, men når vi finner det ut begynner navneprosessen ;-) Navnet kommer vi nok ikke til å røpe før h*n er ute av magen.

Snkx;-)

Så heldig du var da! Godt å ha bilder å se på. Ser du likheter med eldstemann, mamma eller pappa?

Jeg skal på ul neste fredag, det blir lange dager fram til da for nå begynner jeg å bli skikkelig nysgjerrig;-) Ullevål er langt unna meg, jeg bor på en helt annen kant av landet.

Annonse

Det er ikke helt godt å si om hvem hun ligner på. Vi har jo ingen ul-bilder av oss selv. Men fikk en kommentar fra en vennine om at hun synes at babyen lignet på sønnen vår. Veldig fint bilde (ett av dem i hvert fall). Ser munnen, nesen og hulrom til øyne (ligger i profil).

Hvilket sykehus skal du på da? Jeg skal til Ullevål som du skjønte. Det er litt mas å få fødeplass her inne, men jeg har vært heldig å fått Ullevål begge gangene. Fikk bekreftet at jeg skulle på avd B i går (fikk i grunnen velge =O). Jippi! Vil antakeligvis få en rask fødsel så hadde nektet om de forsøkte å sende meg ut av Oslo.

Oj, er så bra vær her nå at jeg tror jeg skal samle krefter for å gå ned til kafeen og ta meg en iskaffe mokka. Deilig å få litt luft om man bare klarer å stable seg på beina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...