go-jentene Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hvor gammel er babyen er man vet hva slags farge de får på øynene? Hva er sjansen for at babyen får blå øyne når pappaen har brune og jeg har blå?? Spiller selvfølgelig ingen rolle om de blir brune eller blå, er bare nysgjerrig:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 På gutten min skifta de farge når han var rundt 1 år.. La faktisk ikke så godt merke til det.. Jeg har brune, og pappan har blå.. Han ble født med blå, men nå er det grønne med litt brun-skjær..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Eldste datteren vår har blågrå øyne, som jeg (pappaen har brune). Babyen vår har helt ubestemmelig farge, men jeg synes de ser brungrønne ut. Veldig spennende! Håper hun får brune øyne!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Har hørt at de får sin endelige farge når de er to år, men usikker på om der stemmer. Pappaen her har mørkeblå øyne og jeg har brune (er halvt asiatisk). Begge barna våre har knall blå øyne... Hvem hadde trodd det skulle skje??
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har brune og min mann har blå. 1 mann fikk lyseblå øyne, 2 mann fikk mørke brune. blir spennende hv 3 mann får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå