Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Som slipper kaninen ut av buret rett før jeg skal legge meg..... Hun sto der og så ut som hun ville utav hehe,og dum som jeg er så slipper jeg henne ut.....jaja Nå høres det ut som hun skal rasere noe under senga.... Blir en lang natt,for jeg får ikke tak i henne! Kaniner er dumme.... Eller jeg er dum...
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Har ikke ledninger under der....og denne kaninen spiser visstnok ikke på ledninger sa di...hmmm....jeg har ett par esker med sminke fra mine old days,gjerne det er oppi der hun er hehe
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Hehe! Kok deg en stor kanne kaffe og forbered deg på en real våken-natt;)!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 legg fram gullerøtter eller andre ting hun liker. også setter du deg helt stille litt borten for og når hun spiser så tar du fram rovdyret i deg og fanger henne lett som bare det! eventuelt får tak i en hankanin som kan pare seg med henne. da er de ihvertfall enkle å få tak i. skulle tror de stenkte hele verden ute bare pga litt sex. (det var det jeg pleiede å gjøre, men vi hadde 2 hankaniner så konsekvensene ble ikke så store) (( og de som sa at homofili ikke finnes i naturen har helt tydelig ikke vært mye i naturen)
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2010 ÅÅÅh som hun koser seg kan jeg høre! Forresten,hvordan snu døgnet til en kanin?? For hun sover masse på dagen,men ikke på natta.... Verre enn trillinger dette her hehe...iallefall på støynivået...
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2010 LOL! De nede har kaniner,kanskje jeg skal gå å hente en av di! Men jeg har prvd alt...og vil ikke skremme henne heller,siden hun bare har bodd her i 2 dager...
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Jeg kan ingenting om kaniner. Men jeg husker da Monstermarsvinet var liten så var dagtid for å sove og natten var til for å leke, angripe tær, hoppe fra bokhyller og henge i gardiner. Åhh, det er stas med dyr!! Lykke til:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 bare pass på at den du låner er i bånd ellers forsvinner den også under sengen... haha kan du ikke flytte sengen?
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2010 NEI! Brukte en halv dag på å flytte den 2 meter! Så det går ikke hehe. Fader,hvorfor må jeg være så dum!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 hehe.. det er jo morro for meg da
Monajenten Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 Hahahahaha:-D Den første dagen vi hadde marsvin, klarte den ene å hoppe ned fra sofaen og under den. Og der vettu, var det hull i stoffet så hun klatret altså INNI sofaen:-s Skikkelig bra start:-P Kos deg med våkenatt:-D
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 3. mars 2010 Den KULE kaninen hoppa inn i buret helt av seg selv!!! Synd fo rmeg at jeg nettopp tok meg en kopp kaffe.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 hehe. jeg slapp ut marsvinet mitt, også fant jeg det ikke igjen. og folk her inne skrev at den kunne bite over ledinger og huset kunne brenne ned... men til slutt ga jeg opp og la meg til å sove alikevel også våknet jeg av at det luktet brann. og jeg lette over alt etter brannen... hehe. og marsvinet. jeg må ha sett ut som en tulling der jeg løp naken rundt i huset og lette, før det gikk opp for meg at det var huset nede i gata som brant... hehe ikke alltid man skal høre på dib
Monajenten Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Wow:-O Jeg er imponert, veloppdragen kanin:-D
Monajenten Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Herregud så ekkelt da lammis! (...kanskje marsvinet hadde løpt nedover gaten??! :-O)
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #18 Skrevet 3. mars 2010 Dib er drit til tider. Men jeg syns jeg ser deg HAHAHA,springe naken og lete etter brann!!!! HAHAHAH!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 hehe... var nok ikke marsvinet som hadde flyttet til naboen.. hehe.. han bodde under soffaen en stund før jeg fikk lokket han ut.. hehe så heldigvis kan jeg ikke få skylden for de andres hus.. hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 hehe... det var traumatisk! han ble et offer for, finn.no etter det og jeg fikk katt i stedet. det er mer mitt nivå...
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #21 Skrevet 3. mars 2010 Hehhe,veldig forståelig Nå sitter kaninen og tramper med beina,tror hun er sur for å være i bur ( det rimte!!) Men shit la gå,jeg gidder ikke å springe etter henne hele natta!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #22 Skrevet 3. mars 2010 de tramper når de er redde... ler du høyt og ukontrolert av innleggene på dib, kan det være årsaken.. hahah
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #23 Skrevet 3. mars 2010 Hahaha,ja jeg fant ut at det er sms lyden hun er redd. For i går kveld gjorde hun og det når jeg fikk sms. Styggeste smslyden og . "OI you just got a textmessage!" sier den hehe
thea - M har gull i gulping Skrevet 3. mars 2010 #24 Skrevet 3. mars 2010 Hehe.. Ser for meg en lettere fortvilt jente som hopper etter en liten kanin:) Nesten litt kjipt at kanin fant tilbake til buret sitt, for det hadde egentlig vært litt smågøy å sett hvor mange innlegg du hadde posta utover natta:P
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #25 Skrevet 3. mars 2010 MANGEN!! For nå er jeg god i gassen her med en kaffe innabords! Sist jeg var hos venninna mi og spiste kvelds,så drakk vi en kopp kaffe og baylis,og jeg sovna ikke før kl 4 på natta... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå