:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 jeg har en ekstrem trang til å bedrive tortur mot den fyren! småen ser ut til å finne en trygghet i at han står på konstant og siden han er syk, så kan jeg ikke nekte han det. og soppen våkner vær eneste gang jeg bytter over til noe annet eller setter på pause. jeg takler sykt barn og halvsyk mor. og jeg takler og ikke få ta del i det som vanligvis skjer ute i verden. men jeg takler ikke mer byggmester bob! vær så snill. si at det fins et sånt spill!
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Da håper jeg "postepet" også er der!! Fysj og fy for en bedrevitende mann han er. Det er jo alltid han som blir fremstilt som den beste av dem *sukk* Jeg takler å lese samme bøkene igjen, igjen og igjen. Men ikke samme barne tv!! Lydene til Drømmehagen kan gå samme veien de også.
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Det er hyggeligere å ha sin egen groupie og kjøre handlevogn fort nedover bakke. http://www.kongregate.com/games/MonkeyWantBanana/shopping-cart-hero-2
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2010 hehe.. det var nesten litt søvndyssende... hehe
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Jepp, på beste måte. Groupie er kjempesøt, synes ungen. Jeg har sagt at en groupie er en som roper heia mens du kjører.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2010 hehe... jeg syns det er en bitte liten forenkling av verden.. hehe. men hey, verden burde forenkles... hehe
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Ta me deg han der duden på speed,hva heter han? Han i lazytown.... IIIK,liker ikke!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2010 lazytow fyren kan brenne! greit å være aktiv altså, men det fins grenser. nå er jeg foresten veldig glad for at han ikke har på den konstant. klokken er over midnatt og jeg ser på bob,,,,
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Kanskje Bob egentlig er mannen i ditt liv. Ikke kjemp mot følelsene, ikke vend deg bort fra kjærligheten til en trofast mann med bøttehjelm.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2010 haha... og jeg tar meg i og lure på hvordan sex bob liker....haha. jeg tror han er en konservativ mann...haha
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Bob er en mann som gladelig venter te freddan, men da tar han fram drillen og alle bits'a og jager deg jallende gjennom leiligheten i timesvis. Etterpå tar han på seg overallen igjen før han sovner.
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Ja let him BURN! ser du på bob nå? Ja så mini var syk,hva er galt?
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Verre enn Randveig R,som fikk mye seksuelt utav OL
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 3. mars 2010 ha ha....det tviler jeg ikke på.... haha.. problemet er at jeg er for lat. timesvis er så 2000... haha
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Ranveig har skylda for at det har blitt langt morsommere å se kjedelige sporter på tv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 3. mars 2010 jepp, ser høyst ufrivillig på bob og har en 3 åring på fanget. dib har gitt han diagnosen "halsbetennelse". så får vi se hva legen sier i morgen. her om dagen var det brannmann sam konstant... sykdom er noe dritt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #20 Skrevet 3. mars 2010 går det an å få noe seksuelt ut av OL?
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #21 Skrevet 3. mars 2010 JA ranveig tenka koffert gjennom hele OL har jeg skjønt Herlig dame det der Tenker mer koffert enn meg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #22 Skrevet 3. mars 2010 hehe... ja da må hun klare å tenke enda mer koffert en meg også (og jeg er damen som forestlo å gi lysestake med batterier ved siden av som tøysebursdagsgave...) for jeg klarer ikke å se noe serlig koffert med ol. i dag fikk jeg spørsmål om nortug var hot... også syns de at jeg var rar når jeg sa at han var det motsatte av hot...
Emma&Adrian Skrevet 3. mars 2010 #23 Skrevet 3. mars 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141502564 les den Vet ikke hvem nortug er engang jeg HAHAHAHAH
Ranveig R Skrevet 4. mars 2010 #24 Skrevet 4. mars 2010 Haha, du kan gjere koffert av ALT om du prøver. Ein gamal klassiker er når nrk visar film med nynorsk teksting. Då slår ein av lyden, og les tekstinga høgt, med eit skikkeleg "homofilt tonefall" (om noko slikt fins), og vips så har du laga din eigen homoerotiske komedie. Mitt første forsøk blei ein homoerotisk westernkomedie, ein heilt ny (og undervurdert) sjanger. Eg er for øvrig sikker på at du, Lammekjøttet, gjennom fortvilelsens og desperasjonens slør, kan klare å få Bob til å bli ei reise gjennom erotikkens verden. Satsar på at ungen sovnar slik at du får nyte Bob i fred utover natta.
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #25 Skrevet 4. mars 2010 Bob er jo en ting, men hva faen er det med han derre Strå? "Se på meg, jeg er kul, se på meg!" Urk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå