Gå til innhold

Kan en jente på 177 cm velge city cross barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ser det dumt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det spørs vel om en jente på 177 cm får plass i vognen ;-)

Skrevet

He he;) Nå lo jeg godt:))) Men seriøst...

HI

Skrevet

Ja, jeg lo godt da jeg svarte, for jeg kunne ikke la denne "godbiten" ligge ;-)! Jeg vet ikke hvordan City cross ser ut, men om håndtaket kan reguleres blir den nok bra for deg også :-)

Skrevet

Håndtaket kan reguleres, men selve vogna er lav. Ser det dumt ut?

Skrevet

Hedde jeg vært 177, vile jeg valgt Monidalen :) Men jeg er ikke 177, så jeg valgte CCen. Siden du er så høy kan det hende du må bøye deg litt mye nedi bagen på ccen :P

Skrevet

Synes ikke bagen på CCen er lav, men sportsdelen er det. Uansett dumt å kjøpe en dobbelt så tung vogn bare pga høyden synes jeg, så da hadde jeg nok heller bare gått for CCen istedet for en mye tyngre modell

Skrevet

Spørs hvor den skal brukes det. Bagen er mye lavere også på CCen en mondialen. Så får du Mondialen med lufthjul. Dessuten er den bare 2-3 kg tyngre. Edgen er enda tyngre... Og så er jo mondialen DØDSLEKKER da ;P Bedre plass i bagen er det også.. Bedre handlegrind under.. Ikke i stoff som på CCen.. Høyere uder, bedre på vinterføre og i marka.. Men CCen har massviis av brae egenskaper den og :)

Skrevet

Mannen min på 185 cm synes City Cross vogna er super, så da skjønner jeg ikke hvorfor du skal ha problemer;)

Den er lett og praktisk, kommer seg fram på all slags føre. God plass til barnet. Må også nevne at det er integrert myggnetting på vogna (ligger i foret, åpnes med glidelås) :)

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Hvis den er god å trille for deg så må du jo det:) Jeg har Carena Double swing og den er litt lav men så lenge jeg ikke knekker i ryggen når jeg triller er jeg fornøyd..

Skrevet

Vel, de fleste fedre er høyere enn 177 cm, og har sett mange av dem trille City Cross uten at det ser dumt ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...