Gå til innhold

Forslag til utkledning for voksne (Karneval)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tingeling: Ha på deg grønne strømper, grønt skjørt og grønn genser/topp og kjøp vinger i en leke butikk ;) Også sminker du deg med litt glitter rundt øynene og vips er du klar :)

Eller du kan kle deg ut som hippie med sleng bukser, da kan du jo ta en gammel bukse som du ikke bruker lenger og klippe opp og sy i ekstra sleng ;)

Annonse

Ei jeg kjenner kledde seg ut som mekekartong en gang :P Den øverste halve delen liksom..

Klipp og lim en stor pappeske så den ligner toppen til melkekartongen.

Skjær hull til armer og til å se gjennom. (Her kan du lime på hvit fluenetting el for å skjule hvem du er)

Mal på mønsteret fra en vanlig kartong og skriv tine skummet el på :P

Hvit bukse og genser så er du komplett ;)

Jeg gjetta ikke hvem dette var før mot slutten av karnevalet :P

Jeg kledde meg ut som spådame med langt flagrende skjørt (jeg har sånn patchwork-skjørt fra India), trang topp som er rufsete nede (egentlig svindyr designertopp men gått helt av moten), masse klirrete armbånd og smykker, brun krøll-parykk med et lite skjerf knyttet rundt (ikke under haka!) og selvfølgelig masse svart sexy sminke rundt øynene og rød leppestift (deilig å gå amok med sminken for en gangsskyld!).

Mega forandring for albino-meg ihvertfall, og mange som ikke kjente meg igjen. Artig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...