lilly of the walley Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Tenker på å kanskje ha en farge på en vegg og ha en lysere på de andre. har hørt at man bør kjøre i samme nyanse.
elskerlivet Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 je har akkurat hjulpet en gravid veninne å pusse opp, det er også et langt smalt soverom, der ble det en flott lillafarge på den ene lilleveggen, der er det også et vindu som har fått lyse gardiner med lilla detaljer, så er de 3 andre veggene lyse, en lysfarge som matchet veldig godt med den lillafargen. hun har sort smijernsseng og samme nattbord, også hadde hun en utrolig stygg grønn kommode som nå har fått samme lillafarge som den veggen, med hvit duk i samme som gardinene og en stor lilla vase på med hvite liljer oppi. Vi har også malt et speil som hadde en bred fururamme i denne lillafargen... er sååååå stilig der nå!!! vil ha selv ,hehe
1mor3barn&1000ideer Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Du trenger ikke ha samme nyanse, forskjellige farger skaper dynamikk i rommet. Men hvorfor male? Kan heller bruke papirtapet! Er mer miljøvennlig og inneklimavennlig! Hva med å bruke en stripete tapet på kortveggen, stripene horisontalt, det vil gjøre rommet bredere der det er smalt. Male resten i en lysere farge.
lille sprelle Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Hadde valgt lys farge på veggene og heller litt muntre gardiner og stæsj
Marbella Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Jeg ville valgt alle veggene helt lyse og heller brukt gardiner, puter osv og frisket opp. Jeg er helt allergisk mot en vegg meg farge/tapet og 3 lyse vegger.....tror den moten snart ¨må gå over......
1mor3barn&1000ideer Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Det er nok ikke en mote kjære deg. Den er kommet for å bli. Tapet, eller en vegg med andre farger i rommet skaper variasjon i et ellers firkantet og kjedelig rom! Jeg synes heller det er synd med alle de som har alle vegger i hele huset helt lyse, ganske så flatt og kjedelig! Bare se for deg alle rommene i norges hjem som er malt med egghvit! En hvit farge med gult i! Kjedelig!!! Det er så mange flotte tapeter og sjablonger der ute! Gå og ta en titt!
lilly of the walley Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2010 nå blei jeg jaggu usikker. På kortveggen er det vindu, men det gjør kanskje ikke noe? Tenker på stripete tapet.. Male en vegg har vært moderne i alle år. Da foreldrene mine var unge hadde de en vegg med en farge i alle rommene. Det var bare SÅ populært på den tiden.
elskerlivet Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 den veggen vi malte lilla hos veninna mi er også vindusvegg, ble suuperfint, ble bare et flott avbrekk på den lilla veggen med vindu!! Lykke til!!! Stripete tapet på den veggen blir sikkert flott!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå