Cumulus har jente og gutt Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Snuppa vår er 2 år og har nylig vært syk. Hadde feber fra onsdag til og med søndag. Liten apetitt disse dagene og slapp. Mye hoste, av og til hostet hun til hun kastet opp. Tirsdag hadde hun tørr bleie etter natta, og i dag ringte de fra barnehagen fordi hun var slapp og utilpass og hadde hatt tørr bleie. Hun har jo ikke feber lenger nå, men apetitten er ikke på plass igjen. Holder det å prøve å gi henne masse drikke eller burde vi kontakte lege? Hun har gått ned i vekt også, og har lite å gå på fra før, var litt over 11 kg på 2års kontrollen... Uff
melkekua™ Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Hennes almenntilstand er jo ikke bra (burde absolutt ikke vært i bhg), så da ville jeg tatt en tur til legen med henne siden det har holdt på så lenge. Stakkars jenta di, hun må få i seg nok væske.
♡ A & E ♡ Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Synes alltid det er greit med en telefon "for mye" til legen, jeg
Gothminister Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Barnehagen var nok ikke det beste stedet for henne å være,men jeg ville nok ringt legevakta nå og forhørt meg litt ja.
Cumulus har jente og gutt Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2010 Usj ja gjett om jeg har dårlig samvittighet! Høres helt latterlig ut, men tenkte faktisk ikke over at bleia var tørr tirsdag morgen. Hun var hjemme fra onsdag til og med mandag, og mandag var hun ved sitt gamle jeg vil jeg si, feberfri og glad og fornøyd, til tross for liten apetitt, så derfor var hun igjen i barnehagen fra tirsdag. Nå sover hun søtt, får ta en telefon til legen i morgen tidlig tenker jeg. Usj, vi er ikke vandt med sånt, hun har kun vært syk en gang før, og det var i romjula. Så nå er det to ganger med nesten en ukes feber hver gang.
melkekua™ Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Tror jeg også ville tatt en tlf til legevakta!
elskerlivet Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 sjekk om hun er dehydrert, "klyp" forsiktig i huden på over håndleddet, om huden ikke går ned igjen med engang bør lege kontaktes, vanskelig å forklare, prøv på deg selv først. Skal "klype" sammen litt av den heelt tynne huden på oversiden av armen akkurat i håndleddet, på langs, langsmed ei klokke liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå