Gå til innhold

Litt informasjon om g-testing før IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har det vært veldig menge innlegg her av typen; "negativ test X dager før IKM, er alt håp ute?"

Bare litt informasjon:

Noen får positiv 5 dager før IKM, andre må vente til 2 uker over for å få det glade budskap.

Hvor mye hormoner man produserer tidlig i svangerskapet varierer fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap.

Uansett når, alt håp er _ALDRI_ ute før tanta kommer på besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for dette innlegget:) jeg har ikm idag og testet negativt. ble svært skuffet over at jeg ikke fikk mensen da når eg ikke var gravid.

får vell bare vente litt til og om tanta ikke kommer så får jeg teste pånytt. følte at alt håp var ute og kjente meg litt ubrukelig som kvinne når kroppen ikke fungerer som den skal.

Skrevet

Bra innlegg!

Og som du sier - det varierer også fra svangerskap til svangerskap. Med storesøster fikk jeg positiv test først 5 dager etter IKM, mens jeg testet positivt noen dager før IKM med lillesøster.

Skrevet

tørr nesten ikke håpe. blir rett å slett litt nervevrak av denne prøving og testinga. er vell kansje av den utolmodige typen når det kommer til dette. skal prøve å ikke ta sorgen på forskudd:)

Skrevet

Å ta sorgen på forskudd er da ikke nødvendig.

Lykke til

Skrevet

nei det er jo ikke det. blir nok alt for opphengt i denne prøvinga, blir fort negativ å tror det er noe galt med kroppen min. har mange venninner som har fått barn, noen greide det 1 pp og andre har brukt 3 år. men til syvende og sist har alle fått barn:)

jeg er jo relativt ong enda:) får ta tiden til hjelp :)

lykke til til deg og med testingen:)

Skrevet

Lett å si når man får den forbaska tanta hver mnd (i over 2 år!).. hehehe..

Ok, har 3 barn, men siste 2 år har d endt i 2 MA'er... Fælt !!

Men må jo bare være sikker på at jeg klarer d ;))

IKM idag, kjenner "presset", litt småøm i puppene, kvalm (dessverre et typisk symptom på østrogen før mens.. *blæh*).. Negativ test idag.. Aldri sett en SÅ hvit test før... hehe..

Testet positivt et par dager før IKM ved alle 5 graviditeter, så jeg tror faktisk at håpet ER ute denne gangen oxo..

Best of luck !! :))

Skrevet

Stakkars, litt bitter idag.

Jeg har selv vært prøver siden august -08 og har hatt 2 MA'er.

Husk at for hver måned som går er de en måned nærmere den babyen du ønsker så sårt.

Skrevet

må si dere har et enormt pågangsmot:) men blir vell værtfall ingen baby om man ikke har det:) krysser fingrene for dere, og at det snart blir spire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...