*Snart_mamma* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Selv har jeg: Ømme pupper, Blodårer har blitt synlige på bryster. Stikninger nederst i magen, nesten litt som menssmerter, bare ikke så kraftige! Lite energi og sliten hele tiden!..
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 så vidt litt ømme bryst kvalme (spessielt på morgen, ofte ender det med å keste opp) mensmurring (hatt det i snart 2 uker!) men ikke helt som mensmurring likevel ;-P veldig trøtt/sliten uten grunn.. og kommer ikke av mangel på jern/vitaminer.. og når jeg dusja i sta oppdaget jeg at blodårene på/over brystene er veldig tydelige (de synes aldri ellers) sure oppstøt ekstra skarp luktesans.. og humørsvingninger til 1000! blir bare mer og mer dette! snart så jeg tror det bare er kroppen min som prøver å lure meg!
*Snart_mamma* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Samme her! Tror kroppen lurer meg! Har det sikkert kjempemorsomt! Hehe.. Har heller aldri hatt blodårer som har syntes på brystene.. Men nå spretter de frem en etter en! Enten får tr komme iløpet av en dag eller gi meg en positiv test snart! Satser jo på den siste! Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå