Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solen kommer inn vinduene om dagen (hurra!) og alt støvet kommer til syne...

Jeg tørker og tørker, men syns bare jeg blåser det ut i luften, eller fukter det og flytter det rundt om kring.

Hvordan får dere støvet vekk!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orange hansken til enjo er kjempe grei. suger til seg støvet,så tar jeg den ut og rister den.

Skrevet

Klut, vann og grønnsåpe ... hadde jeg tørker litt oftere hadde det nok ikke vært så mye støv her heller ;-)

Skrevet

hvor får man tak i den hansken da, og hvor mye koster den? Her er det alltid masse støv... ;)

Skrevet

Støvsugeren. Bruker den delen med myk børste på, sånn at det ikke blir riper. Og vasker med våt enjo-klut etterpå.

Skrevet

Jeg har prøvd masse rare kluter og med og uten jif, men det som funker best her i huset er de tørre swifferklutene for å dra over gulvet med. De tar med seg støvet i hyllene også..

Skrevet

Jeg har kjøpt den på enjo party,men det kan jo hende de har ei nettside du kan handle fra. Leeeenge siden jeg kjøpte min,men tror den koster 200-300 kr

Skrevet

Microfiberklut. En lett fuktig en sådan.

Vinduene derimot....

Skrevet

Fuktig til våt klut. Jeg har aldri syntes det har vært noe problem.....

Skrevet

Bruk tørre og fuktige microfiberkluter! De tørre suger til seg støvet.

Såpe er ikke bra, såperestene tørker inn, bakterier elsker såperester og formerer seg, såperestene flasser av og bidrar til støvet inne som du og dine puster inn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...