super* Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg tok en test no nettopp og det var en skygge strek der, er den positiv då? eller bare lura den meg?
Nikamo Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Etter å ha lest utallige innlegg her inne, har jeg skjønt at dersom det er en GRÅ skyggestrek, er testen negativ, men hvis den har farge, er det håp Har nettopp fått en svaaak strek på test selv, og er kjempespent på å teste på nytt om en dag eller to... Krysser fingrene for at den ikke lurte deg
super* Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 den er rosa/lilla strek. men i dag tok jeg testen med morgen urin, men skygge streken blei ikke sterkere.
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 det kan ta litt tid.. vent i 3 dager og ta en ny test :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Hvs den er rosa/lilla er det et bra tegn:-) Så jeg vil si du har stort håp! Men ikke forvent at den blir så fort sterkere. Tar ofte et par tre dager! Masse lykke til:-)
Nikamo Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Sier som de andre her - er den rosa/lilla så er det bra Det sies vel at man bør vente minst 48 timer før ny test, så smør deg med tålmodighet og prøv igjen om et par dager! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå