Gå til innhold

hva feiler det småen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har feber, og det lukter rart av munnen hans, han hoster ikke, men vil bare sove sittende og vokner innimellom og hylgråter og sier det gjør vondt i leppa.

nå sitter han oppå meg og sover.... og har vært syk siden søndag, men var bedre i går og dårligere i dag

er det en sykdom som passer til dette som jeg ikke vet om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humm. Herpes eller annen betennelse i tannkjøtt? Rar lukt i munnen som dårlig ånde, eller at det faktisk er munnen det lukter av? Eldstejenta mi kan få en litt spesiell lukt av ånde og munnen når hun har halsbetennele eller betente mandler.

Skrevet

Jeg tenker også hansbetennelse eller mandler - ville nok sjekket det opp. God bedring til lillegutt ;-)

Skrevet

halsbetennelse :-p

Skrevet

Har hørt det kan lukte litt av halsbetennelser ja. Har du sjekket åssen tunga er? Eldstemann her fikk blemmer og vondt i tunga ved sterke forkjølelser.

Skrevet

jeg ser ikke noe sår eller blemmer.og det lukter som om det kommer fra halsen på en måte. kanskje litt betenelse.

han sier at han er redd.

syns symtomene er litt rare

Skrevet

Lukta kan være mandlene. Og hvis han har feber og kanskje en halsbetennelse er det lett for å bli ørebetennelse. Da er det veldig vondt å ligge og sove på grunn av trykket i ørene. Min lille hadde det for 3 uker siden, trommehinna sprakk til slutt. Jeg hadde sjekket ørene et par dager før, de var fine, men etter noen dager satte det seg i ørene. Jeg villa ha fått sjekket det hos lege, ta en crp for å se om han har bakterier i kroppen.

Skrevet

ja kanskje det er halsbetennelse. jeg har aldri hatt det så jeg vet ikke hvordan det er.. hehe. men det høres logisk ut.

får ikke se på tunga hans sier han. og jeg vil ikke plage han (han begynte å gråter når jeg spurte... hehe)

Skrevet

ja tenkte å dra til legen i morgen :)

han sier det ikke gjør vondt i ørene.

hva skjer om trommehinnen sprekker?

Skrevet

Jeg hadde kronisk halsbetennelse før jeg tok mandlene, og hadde mye vondt i hele munnen, dritdårlig ånde og syntes det var ubehagelig å ligge ganske ofte, så jeg kjenner meg i hvertfall igjen.

Skrevet

Halsbetennelse, høres det ut som. Kan jo være skarlagensfeber - da får de såkalt "bringebærtunge"...

Skrevet

Jeg tenker halsbetennelse og ville nok gitt han en paracet. Og tatt han med til legen i morgen, mulig han trenger behandling.

God bedring til lillingen. :o)

Skrevet

Når trommehinna sprekker kommer det puss ut. Det er en lettelse for barnet, for da gjør ikke trykket så vondt. Det er ikke farlig asså.

Skrevet

så bra. det hørtes så dramatisk ut!

nå sitter han og halsover på fanget mitt...mistenker at det blir en lang natt...

Skrevet

Jeg tipper jeg hadde dratt på legevakta i kveld hvis det var min unge. :o/

Skrevet

ja det var det jeg satt og vurderte. men jeg ringte dem og det virket ikke ut som om det var noe serlig dem kunne gjøre før i morgen uansett...hm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...