Gå til innhold

Blir GAL, TFK twinner twist duo var en stor skuffelse, hva skal jeg velge nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte TKF twinner twist duo og var bare så fornøyd, MEN så viste det seg at at til denne vogna finnes det kun disse regntrekkene i hard/gjennomsiktig plast. INGENTING annet, det finnes ingen vanlige regntrekk som passer. Allværstrekk, UV-trekk og allt av utstyr passer KUN til TFK twinner med hel kalæsj, ikke fottrekk finnes til denne vogna heller... SÅ da var det bare å kvitte seg med den vogna, er ubrukelig synes jeg uten ordentlig regntrekk, myggnett osv...

Noe som har noen gode forslag for hva jeg nå skal velge?

For meg er det vitkig at det er vegg mellom barna, liten og lett å slå sammen.

Hadde vært en super bonus dersom vogna har separate kalæsjer og håndbrems.

Håper noen kan hjelpe.

Fortsetter under...

Skrevet

Du, har du sjekket om det kan finnes enkelttrekk som passer? Ettersom det er to kalesjer så kanskje et svart trekk fra Basson eller Brio passer.. Jeg brukte Brio trekk til min TFK og det satt fint :-)

Fottrekk kan du få noen til å sy. Sjekk www.rosendesign.se Jeg har akkurat hentet mitt på posten, det var superdeilig og passet fint (har OTH nå) Hvis du spør henne lager hun sikkert et dobbelttrekk.

Ellers anbefaler jeg på det sterkeste Urban Jungle søskenvogn, den er suverent god å trille og enkel å betjene. Superfornøyd med både singel og dobbelvognen :-)

Skrevet

Ja jeg har sjekket og butikken har sjekket, de ringte tilogmed til TFK.

Ingen enkelttrekk passer, desverre :-(

Jeg skal sjekke urban jungel, takk :-)

Skrevet

Hei! Jeg vil bare si at jeg har den vogna til mine søte små, og jeg har vært superfornøyd med den!! Men nå har jeg aldri savnet de trekkene du nevner... Jeg synes de plasttrekkene fungere utmerket i regnvær, det er jo faktisk ikke så mye annet som holder tett når det regner kraftig. Brio sitt allværstrekk, holder til dusk-regn men regner det skikkelig er det ikke lenge før det bllir vått gjennom. Finnes det virkelig UV trekk til barnevogner?

Kjøpte myggnett som hørte til hardbagen, og ellers brukte jeg et sånt universalmyggnett til sportsdelen.

Men jeg er enig med deg at en såpass dyr vogn burde hatt mere kestrautstyr, men nå synes jeg kvaliteten på selve vognen teller så mye mere. God å ligge i for store og små, smidig og komme seg fram med, god på vinterføre. I love it! :-) Men smaken er som baken!

Skrevet

MB dobbel har også et sånt hardt, gjennomsiktig plastregntrekk som tar masse plass. Men har sett bilder av folk som har hatt vanlig dobbel regntrekk på MB vogna og det passet fint. Vurderer kjøpe et sånt selv, til vår vogn.

På MB 2010 får du seperate kalesjer, men ikke håndbrems.

Annonse

Skrevet

Det var det jeg også skulle si. MB har de samme dumme trekka.

Skrevet

Mener å ha sett at det er integrert myggnetting i kalesjen på Twist duo.

Skrevet

det går an å sy sitt eget da ;) kjøpe stoff og en runde med symasking, og det er gjort. eller kanskje du kjenner noen som kan.

vanlige regntrekk passer ikke perfekt, men det går jo fint an å bruke.

en annen vogn: bebe confort kanskje?

Skrevet

Har BebeComfort tvillingvogn nå da?? Har du lest innlegget til HI???

Skrevet

gikk litt fort her ja. nei, de har ikke tvillingvogn. nå tuller jeg,

men det er ikke all verden å så et regntrekk og myggnetting om du har stoff, tråd, symasking og målbånd, så skal det gå veldig bra. og da kan du jo sette ditt eget preg på det ^^

Skrevet

Så et regntrekk?? Hvor får du kjøpt frø til det da?? ( Neida , nå tuller jeg, skjønner hva du mente ;-) Men et regntrekk er ikke ok å sy, man får ikke tapet sømmene, så det kommer ikke til å bli helt regntett. Vannsamlinger samler seg ofte der man syr og det kommer til å renne inn.. Myggnett ja, regntrekk nei..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...