Anna-10 Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Ja det er faktisk sant! Satt på Spotify i går og hørte på Donkeyboy sin nye singel (husker ikke hva den heter i farta) med gutten min på 7 mnd på fanget. Hver gang refrenget kom, snur han seg ser på meg, leppen komme frem og han begynner å gråte. Jeg trøster, han slutter, men når refrenget kommer igjen, begynner han igjen å gråte. Tenkte at det måtte komme av at han var trøtt, det var rett før leggetid, og da skal det ikke mye til. Men prøvde igjen i dag, for å se. Og jammen meg, han begynner igjen å gråte på refrenget. Så nå blir det ikke mer Donkeyboy mens lillegutt er våken iallefall. Stakkars liten, han så så redd ut. Kanskje det er stemmen han reagerer på? Ikke godt å si..
melkekua™ Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Huff da hehe.... Her var eldste redd for Jan Garbarek - gjett om hu hyla :-(
Anne-B. Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Er det den derre Sometimes? "Sometimes I need somebody who could make me feel alright" eller noe. Refrenget er jo litt vemodig, så han kan jo bare være litt var for stemninger i musikk. Jeg får feks ikke lov til å synge Kråkevisa (Og mannen han gjekk seg i vedaskog, hei fara osv), fordi hun syns den er for trist.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Det skjønner jeg godt, he he he he:) Neida. Kanskje barnet bare har sterke meninger om hva som er god musikk i tidlig alder? hi hi:)
Anna-10 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2010 Sterolife heter låten, refrenget er egentlig litt lystig, men stemmen hans er veldig høy der, kanskje det er det som gjør det? Ikke greit å si, babyer er rare:)
Anne-B. Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Husker ikke helt hvordan den sangen går. Hehe, babyer liker jo vanligvis lyse stemmer, men da syns han nok kanskje at den er litt skummel.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Hehe=) Når eldste var baby hadde svigermor en kattebamse som lagde mjauelyd når du trykket den på magen. småen ble helt hysterisk så den måtte legges bort=) Og minste er livredd for storesøsterens hinkel pinkel-bamse, når den synger "hi, my name is iggle-piggle..." Da er det rett frem med leppa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå