Lille hormon Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Hei på dere:-) Nå håper jeg endelig at det lille under har skjedd meg også. Har prøvd i ganske lang tid nå og måtte ha hjelp av pergotime. Vet enda ikke resultatet, men det kjennes lovende ut:-) Det jeg lurer litt på da er hvilken erfaring dere har med festeblødning? Jeg vet at det bare er noen dager til jeg kan teste, men som dere sikkert alerede er klar over: Det er rett og slett umulig å vente!!! 8 dager etter EL har jeg nå fått en blødning. Kraftigere enn hva jeg hadde forventet av en festeblødning, men det er jo alt for tidlig for TR. Eller? Det kom pittelitt i går kveld og i dag har det artet seg som en mild TR. Det avtar allerede. Noen som har opplevd noe lignende?
iva Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg tror kanskje jeg hadde en festeblødning, men da var det mer som en liten klump av blod i utfloden. Men har hørt at det også kan minne om en mild menstruasjon, så hvem vet. Du må nok vente på graviditetstesten, selv om det føles leeeeeeeeenge til. Lykke til!
Lille hormon Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Takk for svar:-) Var på UL i dag. Sjekk pga smerter i magen etter pergotime. Blodprøven viser at jeg fikk EL av pillene, men, det var nok TR som hadde kommet nå... Nå vet jeg hvertfall at kroppen kan fungere med litt hjelp, så jeg ble egentlig glad også. Trodde jo innerst inne ikke på at det kunne klaffe på første forsøk Da får jeg bare liste meg over til "slitere" igjen og håpe på bedre lykke neste gang:-) Lykke til videre!! Håper jeg straks er tilbake her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå